یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مجيد سوريحجت‌الاسلام "حميدرضا حنان" مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان با صدور حکمی "مجید سوری" را به عنوان رییس اداره فرهنگی اين اداره کل منصوب کرد‌.
به گزارش روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، سوری که پیش از این ریاست ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌های کوهدشت و دلفان و اداره فرهنگی اداره کل را نیز بر عهده داشته، در آخرين منصبش به مدت یک سال و نیم معاون اداری و مالی اداره کل بود و اينك با حکم مدير كل جای‌گزین "غلام‌علی فلاح" در اداره فرهنگی شد‌.
فلاح نيز هفته گذشته به عنوان معاون جديد اداره و مالي منصوب شد و به نوعي بين منصب اين دو نفر در اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي جابه‌جايي صورت گرفت.
 
انتصاب سرپرست جديد شبكه بهداشت و درمان شهرستان دوره چگني
طي مراسمي كه با حضور "محمد‌علي دريك" معاون بهداشتي دانشگاه علوم پزشكي، حجت‌الاسلام "حسين حسين‌زاده‌آملي" امام جمعه شهرستان دوره چگني، "شاپور عطايي" معاون فرماندار دوره و "محمد عيدي" مدير حراست دانشگاه  علوم پزشكي لرستان برگزار شد، سرپرست جديد شبكه بهداشت و درمان شهرستان چگني منصوب شد.
به گزارش روابط عمومی علوم پزشکی لرستان، معاون بهداشتي دانشگاه علوم پزشكي لرستان در اين مراسم گفت: خدمت كردن به مردم در مسند مسئوليت فرصت بي‌نظيري كه خداوند به بندگان خود عطا مي‌فرمايد و مسئولين نيز بايد قدر اين فرصت را به خوبي بدانند و تمام تلاش خود را در راه خدمت به مردم به كار بگيرند.
دكتر دريك با اشاره به آيات قرآن مجيد در سوره مباركه كهف و داستان حكمت آميز و پندآموز ذوالقرنين گفت: وقتي كه خداوند توفيق عنايت كرده كه به عنوان مسئول در نظام جمهوري اسلامي خدمت‌گزار مردم باشيم بايد در راه حل و فصل مشكلات مردم تا حد اعلي كوشا باشيم و آن‌چه سبب ماندگاري خدمت‌گزاران مي شود كردار نيك و عملكرد موفق آنان است.
در اين مراسم دكتر "امين برديا" به عنوان مسوول جديد شبكه بهداشت و درمان دوره چگني معرفي و از خدمات دكتر "امين طالب‌قبادي" مدير پيشين تجليل شد.
قابل ذكر است برديا سابقه مديريت شبكه‌هاي بهدشات ودرمان دورود و الشتر را داشته است.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا