یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدير كل حمل و نقل و پايانه‌هاي لرستان اظهار داشت: بر اساس بررسي‌ها و مطالعات انجام گرفته و به دنبال اجراي موفق 7 مرحله طرح ممنوعيت تردد اتوبوس‌هاي فرسوده‌، هشتمين مرحله اين طرح در كشور و لرستان اجرا مي‌گردد.

به گزارش يافته، "نصرت‌الله حيدري" گفت: آن دسته از مالكان اتوبوس‌هاي فعال بين شهري كه سال ساخت وسائط نقليه آنها با عمر بيش از 35 مي‌باشد و در سفرهاي حمل و نقل بين شهري فعال هستند، لازم است جهت اسقاط وسيله نقليه خود اقدام نمايند.

وي تصريح كرد‌: ناوگان اتوبوسي موصوف مي‌بايستي در خلال يك سال گذشته داراي حداقل 50 سرويس يا حداقل كاركرد 20 هزار كيلومتر در سال (‌مستند به صورت وضعيت‌) بوده باشند تا بتوانند از مزاياي درنظر گرفته شده بهره‌مند شوند.

مدير كل حمل و نقل و پايانه‌هاي استان افزود‌: در شرايط تسهيلات فروش اقساطي اتوبوس‌هاي جايگزين مبلغ 50 درصد قيمت رسمي خودرو و حداكثر معادل يك ميليارد ريال با نرخ سود 15 درصد و مدت بازپرداخت 7 ساله اعطا خواهد شد.

وي بيان داشت‌: مالكان اتوبوس‌هاي فرسوده‌ي فعال در چرخه حمل و نقل جاده‌اي كشور در صورت داشتن شرايط اشاره شده‌، جهت انجام مراحل قانوني و اقدامات بعدي لازم است به اداره كل حمل و نقل و پايانه‌هاي لرستان مراجعه نمايند‌.

 

 

 

رضا دولتشاه

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا