یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

یک بانوی فرهنگی به عنوان اولین رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان چگنی منصوب شد.
به گزارش روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، در حکم صادره از سوی حجت‌الاسلام "حميدرضا حنان" مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان‌، 2 انتصاب جديد در لرستان/ يك زن اولين رئيس فرهنگ و ارشاد اسلامي چگني شد"سیده لیلا موسوی" به عنوان اولین رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دوره چگنی منصوب گرديد.
موسوی که پیش از این در آموزش و پرورش مشغول به فعالیت بوده‌، پس از برگزاری مراسم معارفه كه با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی‌، امام جمعه و معاون فرماندار شهرستان چگنی‌، معاون اداری و مالی و تعدادی از روسای ادارات شهرستان چگنی‌ برگزار شد، رسماً کار خود را به عنوان اولین رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان آغاز کرد‌.
وی در این مراسم ضمن تشکر از اعتماد مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی‌، به برشمردن برنامه‌های خود پرداخت و گفت‌: فرهنگ اصلی ترین و مهم‌ترین موضوع در توسعه و پیشرفت هر جامعه ای محسوب می شود و عدم توجه به آن می تواند نابودی یک قوم و ملت را در پی داشته باشد .
موسوی افزود‌: بنا به گفته و نظر بزرگان ‌، هر چیزی که با زبان هنر بیان شود از ماندگاری و تاثیر گذاری بیشتری برخوردار است و از این رو‌، شناسایی و هدایت هنرمندان شهرستان‌، از جمله اولین برنامه هایی است که به دنبال آن خواهیم بود‌.
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی چگنی تشکیل شورای فرهنگ عمومی را از ضرورت‌های این شهرتان عنوان کرد و ابراز داشت‌: با هدایت های امام جمعه‌ و راهنمایی های فرماندار شهرستان‌، به زودی این شورا را تشکیل داده و موضوعات فرهنگی موجود را مورد بررسی قرار خواهیم داد‌.
وی در ادامه ضمن تاکید بر لزوم تعامل دستگاه‌های فرهنگی در پیشرفت فرهنگ ، گفت : به دنبال ایجاد یک رابطه‌ی دو سویه و مثبت با دستگاه‌های فرهنگی شهرستان در جهت توسعه‌ی فرهنگی دوره چگنی خواهیم بود و در این راه از وجود صاحب‌نظران بهره خواهیم گرفت‌. (خبر: اعظم روانشاد)
همچنين شنيده مي‌شود اين هفته "كوكب بيرانوند" به جاي "سيد مصطفي جهانبخت" مسئوليت امور مطبوعات اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي لرستان را بر عهده خواهد گرفت.
 
سرپرست حراست اداره كل منابع طبيعي و آبخيرداري لرستان منصوب شد
جلسه توديع و معارفه مدير و سرپرست اداره حراست اداره کل منابع طبیعی وآبخیزداری استان لرستان با حضور "ايزدي" معاون حراست سازمان جنگل‌ها‌، مراتع و آبخیزداری کشور و "اسکندری" مدیر حراست سازمان جهاد کشاورزی لرستان هفته گذشته در خرم‌آباد برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی منابع طبیعی لرستان، مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان در اين مراسم گفت: پست‌ها و مسئولیت‌ها به صورت اعتباری و امانتی است که برای یک مقطع زمانی در اختیار فردی گذاشته می‌شود و بعد از مدتی مسئولیت به فرد دیگری محول می‌شود.
"شيرزاد نجفي" در خصوص همفکری و همدلی حراست با مدیر کل گفت: حراست دستگاه باید همسو و هم جهت با مدیر کل در راستای حل مشکلات اداره باشد و در حفظ حریم شخصی پرسنل باید حد شرعی و قانونی را رعایت کند و مسئول حراست باید سه اصل و اساس را که شامل حدود شرعی، انجام امورات مربوط به حراست دستگاه در چهارچوب قوانین و اخلاق اسلامی را در سرلوحه کاری خود قرار دهد.
مدیر حراست سازمان جهاد کشاورزی نيز در این جلسه گفت مسئولیت امانتی است که در اختیار فرد مسئول قرار می‌گیرد و این جابه‌جایی‌ها در ادارات باید منشاء خیر و برکت باشند و باید شعار اولیه جهاد که همان همه با هم جهاد سازندگی بود را در درون مجموعه‌ای کاری احیاء کنیم.
ایزدی اظهار داشت: جابه‌جایی مسئولین امر عادی و معمول است و اصل آن نتیجه خیر و برکت این جابه‌جایی‌‌ها می‌باشد که امیدواریم این جابه‌جایی منشاء خیر و برکت برای اداره کل باشد.
وی با بيان اين كه مسئول حراست باید دو اصل شرع و قانون را مد نظر قرار دهد تا در خدمت‌رسانی خود هیچ‌گونه مشکلی نداشته باشد افزود: بهترین سرمایه هر دستگاه را نیروی انسانی آن است و وظیفه حراستی‌ها این است که از این سرمایه حفاظت کنند.
در پایان حکم سرپرستی حراست اداره کل منابع طبیعی به "رضا بهاروند" اعطا گردید و از زحمات "علی‌حسن فرج‌زاده" تقدير به عمل آمد.
بهاروند از خانواده معظم شهدا است و  قبلا از کارکنان اداره کل منابع طبیعی بوده که چند سالی است به حراست سازمان جهاد کشاورزی انتقال یافته بود. (خبر: مراد زارعي)

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا