یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

اين روزها در فضاي مجازي و به خصوص كانال‌هاي تلگرامي كه هواداران كانديداهاي دور دوم انتخابات مجلس شوراي اسلامي در لرستان راه بازار داغ شايعات در خصوص حمايت از كانديداهاي لرستان/ آقامحمدي تكذيب كردانداخته‌اند، به كرات شاهد بيانيه‌هاي مختلف در خصوص حمايت برخي نمايندگان و يا كانديداهاي دور اول انتخابات از نفرات راه يافته به دور دوم انتخابات هستيم.
به گزارش پايگاه خبري يافته، به هر حال بازار حمايت و بعضاً تكذيب در اين خصوص با نزديك شدن به زمان تبليغات و سپس انتخابات گرم شده است.  
اين هفته اطلاعیه‌اي در خصوص حمايتي يكي از دو نماينده خرم‌آباد در مجلس نهم از يكي از كانديداهاي دور دوم روي خروجي وب‌سايت ابراهيم آقامحمدي قرار گرفته بود كه وي هر گونه حمايت خود را از كانديداي خاصي در دور دوم اين حوزه انتخابيه تكذيب كرده است.
در متن پيام روي خروجي وب‌سايت نماينده خرم‌آباد و چگني كه روز پنج‌شنبه 26 فروردين منتشر شده، آمده است:
«به اطلاع مردم شریف حوزه انتخابیه خرم‌آباد و دوره چگنی می‌رساند با توجه به پخش پیامی مجهول در شبکه‌های اجتماعی مبنی بر حمایت آقای آقامحمدی از یکی از کاندیداهای راه یافته به دور دوم انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، اعلام می‌گردد این پیامک توسط هر شخص یا جریانی تهیه شده باشد از هر جهت اقدامی شیطنت‌آمیز و غیر‌اخلاقی است و هیچ گونه ارتباطی با آقای آقامحمدی نداشته و به شدت تکذیب می‌گردد.»

بازگشت به بالا