یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدير كل جدید کمیته امداد امام خميني (ره) استان لرستان منصوب و معرفي شد.
به گزارش روابط عمومی کمیته امداد، رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) در این آیین معارفه و تكريم مديران كل كميته امداد لرستان كه ظهر دوشنبه 14 دي‌ماه در سالن جلسات كميته امداد استان برگزار شد، گفت: تغییر و تحولات مانند یک آزمون است و همیشه وجود دارد، اما ما در امداد هیچ ملاحظه‌ای غیر از ملاحظه با فقیر و مددجو را نداریم‌.
"سید پرویز فتاح" تصریح کرد‌: امروز اینجا جمع شدیم تا امانتی را به نیرویی تازه‌نفس در راستای تحقق اهداف این نهاد مقدس تحویل دهیم.
معاون سياسي‌امنيتي و اجتماعي استاندار لرستان نیز در اين مراسم بيان داشت: کمیته امداد مجموعه‌اي پاک است که در راستای خدمت به مردم گام برمی‌دارد و این در صورتی است که میانگین درآمد خانوار در لرستان از سرانه کشوری نیز پایین‌تر است.
"سيد سعيد شاهرخي" افزود: به مدیر کل جدید این اطمینان را می‌دهیم که قرار است در فضایی آرام به کار خود ادامه خواهد داد و حتما مورد حمایت مدیریت استان قرار می‌گیرد.
مدیر کل سابق کمیته امداد استان نيز با ارائه گزارش عملکردی از مدت خدمت در این نهاد اظهار داشت: یکی از خصایل اخلاقی انسان که دارای ارزش است امانت‌داری است که از نظر اسلام نیز تاکید فراوانی به آن شده است.
"ولی‌الله منتظری" ادامه داد: محرومیت‌های فراوانی در جامعه لرستان وجود دارد و خانواده‌های زیادی نیز تحت پوشش این نهاد مقدس جاسم محمدي‌فارساني مدير كل کمیته امداد امام خميني (ره) استان لرستانهستند که اگر خدا عمر دوباره‌ای به من می‌داد حتما کمیته امداد را باز هم برای خدمت به مردم انتخاب می‌کردم.
در پایان این مراسم حکم انتصاب "جاسم محمدي‌فارساني" مدیر کل جدید کمیته امداد امام خمینی (ره) به وي اعطاء و با اهدای لوح تقدیر از تلاش‌های ولی‌الله منتظری كه از 25 مرداد 1391 تا كنون به مدت بيش از 3 سال و 4 ماه در اين منصب بود قدردانی شد.
در اين مراسم همچنين عسگریان معاون اداری و مالی‌، محمدعلی متبحری مشاور رییس و مدیر کل حراست کمیته امداد کشور‌، ثمره‌هاشمی مشاور رییس و مدیر کل بازرسی و رسیدگی به شکایات کمیته امداد و مدیران کمیته امداد شهرستان‌های استان لرستان نيز حضور داشتند.
قابل ذكر است جاسم محمدي‌فارساني از 23 مهر 1390 به مدت بيش از 2 سال مدير كل بهزيستي استان هرمزگان بوده است.
 مدیر کل جدید کمیته امداد لرستان معرفی شد/ مدیر جدید از هرمزگان آمد


حکم مدیر کلی سرپرست کانون لرستان ابلاغ شد

"محمدجواد محمدی" سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان لرستان به عنوان مدیرکل کانون این استان منصوب شد.
به گزارش روابط عمومی کانون، صبح روز دوشنبه 14 آبان‌ماه، "علی‌رضا حاجیان‌زاده" مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان طی حکمی، "محمدجواد محمدی" را به عنوان مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منصوب کرد.
بر این اساس "عبدالحمید شهسواری" مشاور مدیر عامل کانون و "مناف یحیی‌پور" معاون تولید کانون حکم مدیریت محمدجواد محمدی را با امضای مدیر عامل ابلاغ کردند.
قابل ذکر است محمدی متولد سال 1352 و دارای لیسانس مدیریت آموزشی و برنامه‌ریزی و مسوول حراست کانون استان بوده و از مردادماه امسال سرپرستی کانون استان لرستان را بر عهده داشته است.

حکم مدیر کلی سرپرست کانون لرستان ابلاغ شد
رئيس حفاظت از محيط زيست نورآباد منصوب شد
مراسم تودیع و معارفه رئیس جديد و پيشين اداره حفاظت محیط زیست شهرستان نورآباد با حضور مدیر کل حفاظت محیط زیست لرستان، مسئول حراست، فرمانده یگان حفاظت استان و همچنین کارکنان اداره حفاظت محیط زیست شهرستان نورآباد برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی محیط زیست لرستان، در اين مراسم از زحمات چند ساله "نبی‌الله حسنوند" رئیس سابق اداره حفاظت محیط زیست نورآباد تقدير و "قاسم دلفان" به عنوان رئیس این اداره منصوب شد.
 

دیدگاه‌ها  

#1 بهمن 1394-10-14 16:59
گويا قحط الرجال در لرستان بیداد میکند . چرررررررراااااا ا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نقل قول کردن
#2 حامد نصیری 1394-10-14 21:08
آرزوی موفقیت برای هر سه بزرگوار
نقل قول کردن
#3 همکار کانونی 1394-10-14 22:48
سلام انتصاب بجا وشایسته مدیرکل کانون را به همه جامعه کودک ونوجوان تبریک می گویم .
نقل قول کردن
#4 پیام 1394-10-14 22:54
افتخارات کسب شده در دوران تصدی سرپرستی نشان دهنده بجا بودن ای انتصاب می باشد در سایه الطاف الهی موفق باشید
نقل قول کردن
#5 مژگان فرضي پور 1394-10-15 08:37
با سلام وتبريك به مناسبت انتصاب شايسته جناب آقاي محمدي و با ارزوي موفقيت براي اين عزيزان
نقل قول کردن
#6 علي د 1394-10-15 08:45
باسلام

با عرض تبريك خدمت مدير كل جديد كميته امداد
امام خميني ره واميدوارم در راستاي اهداف انقلاب اسلامي وحامي وپشتوانه اين مردم مظلوم خرم آباد باشيد.
نقل قول کردن
#7 همکار اداری 1394-10-15 10:41
سپاس از شایسته سالاری به جای حزب گرایی
نقل قول کردن
#8 مرادی 1394-10-15 12:19
انتخاب آقای محمد جواد محمدی بحق وشایسته است درسایه الطاف بیکران الهی موفق سر بلند باشی
نقل قول کردن
#9 یوسف ش - ی 1394-10-16 01:42
با سلام وتبریک به مدیرکل جدید کمیته امداداستان آقای محمدی فارسانی ودست مریزاد به سید بزرگوارمهندس فتاح وهمکاران ایشان ازحسن انتخابشان قطعا آقای محمدی از نیروهای مومن ،جوان، ولایی، ارزشی وارزشمند خطه زاگرس نشینن که امیدوارم درخدمت رسانی به محرومین ومستضعفین استان موفق وپیروز باشند.انشاالله
نقل قول کردن
#10 یوسف ش - ی 1394-10-16 15:25
با سلام وتبریک به همکار عزیز آقا جواد محمدی امیدوارم ایشان نیز که ازجوانان بنام،مردمی وارزشمند شهر خرم آباد هستن در مسولیت جدید سربلندوپیروز باشند.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا