یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

جشنواره تئاتر فصل نو اولین حرکت خود را با همت دانش‌آموختگان و دانشجویان تئاتر استان لرستان و موسسه آریاگران صحنه با انتشار فراخوان آغاز کرد.

 

به گزارش يافته، این جشنواره با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و حوزه هنری لرستان و همچنین شهرداری خرم‌آباد از بیست و سوم تا بیست و پنجم مردادماه سال جاری در مجتمع فرهنگی هنری ارشاد برگزار می‌شود.

امیر دلفانی دبیر جشنواره تئاتر فصل نو در خصوص نحوه و هدف برگزاری جشنواره عنوان کرد: قرار بر این است دانش‌آموختگان و دانشجویان تئاتر بستری فراهم آورند تا چهره‌های جوان و جویای نام خرم‌آبادی فصل تازه‌ای از تئاتر را برای شهرمان رقم بزنند.

وی ادامه داد: همچنین از پیشکسوتان و بزرگان تئاتر دعوت به عمل آید تا دستان‌مان را به گرمی بفشارند تا در فصلی تازه همه با هم به افتخار پیشینه و اکنون تئاترمان کلاه از سر برداریم و قد خم کنیم.

بنابر این گزارش فراخوان جشنواره تئاتر فصل نو اول تیرماه سال جاری منتشر شد و پانزدهم مرداد‌ماه به بازبینی آثار هنرمندان و هنرجویان 15 تا 29 ساله شهر خرم‌آباد می‌نشیند.

در طول برگزاری این جشنواره که با بودجه‌ای اندک و همت دلسوزان تئاتر شهر خرم‌آباد آغاز شده است 3 کارگاه آموزشی کوتاه‌مدت با حضور اساتید مجرب برگزار خواهد شد تا هنرجویان به رفع نواقص کار خود بپردازند.

به گفته دلفانی دبیر جشنواره تئاتر فصل نو در این جشنواره از 7 هنرمند پیشکسوت تئاتر لرستان تجلیل به عمل خواهد آمد و جوایزی به رسم یادبود تقدیم گروه‌های نمایشی برگزیده جشنواره خواهد شد.

موسسه تئاتر آریاگران صحنه پیش از این برگزاری چند کارگاه آموزشی را در پرونده کاری خود دارد.

 

 

 

 

دیدگاه‌ها  

#1 حسین برفی نژاد 1392-04-15 12:16
سللللللام....
تئاتر یعنی استعداد برتر و استعداد برتر یعنی اوج موفقیت ها......
این جشنواره برای محک زدن خودمون و اینکه ببینیم چی توی چمباتمون دآریم عالیه>و صد البته اینکه بازخورد های خوب رو بعد از این جشنواره در خودمون میبینیم.....پس بیایین به سمت تقابل و پرورش خودمون بدووییم......
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا