یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

چاه‌های غیر مجاز کشاورزی که باعث افت شدید آب‌های زیرزمینی و خشک شدن چشمه‌ها و قنوات و نشست زمین می‌شود با حکم قضایی و  با حضور ماموران شرکت آب منطقه‌ای و نیروی انتظامی تخریب و مسدود شدند.
به گزارش خبرگزاری فارس، در این مراسم که عصر امروز با حضور ماموران آب منطقه‌ای و انتظامی در شهرستان درود انجام شد٬ سرپرست اداره منابع آب شهرستان دورود در حاشیه این اقدام در جمع خبرنگاران گفت: اداره منابع آب شهرستان دورود باتوجه به وظایف خود و در راستای طرح تعادل بخشی منابع آب زیرزمینی با تعامل سازنده‌ای که با دادگستری داشته است، موفق به اخذ احکام قضایی پر و مسلوب­‌المنفعه کردن چاه‌های غیرمجاز شهرستان شده است.
رضا عزیزی افزود: امروز با همکاری نیروی انتظامی شاهد اجرای این احکام در شهرستان دورود هستیم.
وی با بیان اینکه تا رسیدن به نتیجه مطلوب روند پر کردن چاه‌های غیرمجاز در شهرستان دورود ادامه دارد، گفت: وجود چاه‌های غیرمجاز باعث افت شدید آب‌های زیر زمینی، خشک شدن چشمه‌ها و قنوات و نشست زمین در بعضی از مناطق شده است و خسارت‌های جبران‌ناپذیری را به آب‌خوان این دشت وارد کرده است.
این مسئول در ادامه از عزم جدی اداره منابع آب شهرستان دورود برای برخورد با انواع تخلفات منابع آبی خبر داد و گفت: به طور جدی با تخلفاتی از قبیل حفر چاه‌های غیرمجاز، اضافه برداشت از منابع زیر زمینی بیش از میزان تعیین شده و تغییر کاربری برخورد می‌کنیم.
وی در پایان از پیگیری‌های فرماندار و قاطعیت اعضای شورای تامین شهرستان که در این راه کمک‌های شایانی داشته‌اند، تشکر نمود.

دیدگاه‌ها  

#1 پیامنی 1394-07-02 01:10
با سلام به یافته ، چون شما قسمتی رو قرار ندادید که بشه برای مسئول یافته پیام گذاشت ( و این از ضعف و بی دقتی پایگاه شماست) به همین دلیل اجبارا اینجا سوالمو میپرسم که چرا چند ماهه که اسامی در گذشتگان روی پایگاه قرار نمیگیره(قبلا پرسیدم و گفتید که همکاری نمیکنن) پس شما دو راه دارید یا پیگیری کنید که این مورد دوباره فعال بشه یا کلا حذفش کنید چون از تیر ماه به بعد هیچ کاربردی نداشته لطفا پشت گوش نندازید (اگر به پایگاه خبری شما علاقمند نبودم هرگز این مطلبو بیان نمیکردم )، قدردان زحمات شما هستم
___________________________
يافته: سلام و سپاس
به دليل تعداد كم پرسنل يافته كه يك پايگاه خبري خصوصي است، ناچار به حذف برخي بخش‌ها كه مشكلاتي براي كار اطلاع رساني سريع ما ايجاد مي كردند شديم.
براي گرفتن اسامي اموات بايد روزي چند بار زنگ مي‌زديم تا بالاخره بعد از يك هفته موفق به دريافت آن‌ها شويم ... لذا ترجيح داديم از زمان كاري‌مان براي بخش‌هاي ديگر استفاده كنيم.
نقل قول کردن
#2 سیاوش 1394-07-02 02:26
زنده باد با شدت ادامه بدین لطفا این افراد در صورت آگاهی از کار و ع اقب وحشتناک آن و ادامه برداشت ناجوانمردانه خیانت کاران به مملکت و نسل بعد از ما هستند.
نقل قول کردن
#3 فعال محیط زیست 1394-07-02 08:28
امید وارم نمایشی نباشه و تداوم پیدا کند.
نقل قول کردن
#4 همشهری 1394-07-02 08:38
بقیه شهرستانها چرا این اقدام را انجام نمودند مثل خرم آباد کوهدشت و...
نقل قول کردن
#5 حمید 1394-07-02 12:05
علاوه برچاهای غیر مجاز چاهای که بازد وبند حفر شدن هم باید بسته بشه برا یکی دو هکتار زمین یک چاه بافر شده کنتور هم ندارن.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا