یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

طي حكمي از سوي دهمرده استاندار لرستان، سرپرست معاونت سياسي امنيتي استانداري لرستان منصوب شد.

سجاد معين‌ فارساني- معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری لرستان- يافته نيوزدر اين حكم، "سجاد معين‌فارساني" معاون پشتيباني و توسعه نيروي انساني استانداري با حفظ سمت به عنوان سرپرست معاونت سياسي‌امنيتي استانداري لرستان منصوب شده است.

پيش از اين حسن شريعت‌نژاد معاون سياسي‌امنيتي استاندار لرستان بود كه بنا بر گفته محمدامين رضواني جانشين ستاد انتخابات لرستان، نه خلافي مرتكب شده و نه بركنار شده بلكه به تقاضاي خودش استعفا داده است.

همچنين دكتر دهمرده با ارسال پيامي، انتخاب دكتر روحاني توسط مردم كشورمان را به عنوان رييس‌جمهور ايران اسلامي تبريك گفت.

در پیام تبریک حبیب‌الله دهمرده خطاب به دکتر حسن روحانی آمده است: «بار دیگر ملت فهیم، غیور و قدرشناس این سرزمین با حضور به موقع و باشکوه خود در راستای لبیک به ندای مقام عظمای ولایت و ولی امر مسلمین جهان، برگ زرین دیگری را در مسیر رشد و اعتلای ایران اسلامی افزودند.

بدین‌وسیله ضمن سپاس و قدردانی از آحاد هم‌وطنان عزیز و سلحشور ایران در خلق این حماسه ماندگار سیاسی، مراتب شادباش خود را به مناسبت نمایش اقتدار ملت در برابر توطئه ها و ترفندهای دشمنان انقلاب و اسلام، تقدیم می‌دارم.»

استاندار لرستان در این پیام با تبریک پیروزی دکتر روحانی در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، توفیق خدمت و سرافرازی در سایه الطاف بی‎کران الهی را برای رییس جمهور منتخب آرزو کرده است.

 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا