یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مسئول واحد آموزش اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد گفت: این واحد در راستاي ارتقای سطح دانش تخصصي اعضای اتاق و سپيده كوشكيفعالان اقتصادي استان، سمينار آموزشي يك روزه "آشنایی با مسائل حقوقی در قراردادهای تجاری" را با تدریس حقوقدان برجسته‌ی کشور به صورت رايگان برگزار مي‌نمايد.
به گزارش روابط‌ عمومی اتاق خرم‌آباد، سپیده کوشکی با اعلام این خبر اظهار داشت: مدرس این سمینار آموزشی دکتر حسین میرمحمدصادقی استاد دانشگاه شهید بهشتی و رئیس مؤسسه‌ی آموزشی و پژوهشی اتاق ایران می‌باشد.
وی با اعلام این که در پایان این سمینار به شرکت‌کنندگان گواهی‌نامه‌ی معتبر از مؤسسه آموزشي و پژوهشي اتاق ایران اعطا می‌گردد، افزود: زمان برگزاری سمینار "آشنایی با مسائل حقوقی در قراردادهای تجاری" پنج‌شنبه  یکم مردادماه می‌باشد.
کوشکی با بيان اين كه چهارشنبه 31 تیرماه به عنوان آخرین مهلت ثبت‌نام در این سمینار است، بیان داشت: اعضای اتاق لرستان، اعضای تشكل‌هاي اقتصادي استان، كارمندان شاغل در بخش دولتي، اعضای بنياد ملي نخبگان و اعضای پارك علم و فناوري می‌توانند جهت نام‌نويسي برای حضور در این سمينار آموزشي، ضمن تكميل مدارك ثبت‌نام با واحد آموزش اتاق خرم‌آباد به شماره‌‌های تماس تلفن  30 و 29 و 33227919 حاصل نمايند.
مسئول واحد آموزش اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد تصریح کرد: علاقمندان می‌توانند اطلاعات تکمیلی و فرم ثبت‌نام را از سایت اتاق خرم‌آباد به نشانی khdccima.ir دریافت نمایند.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا