یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیر شورای هماهنگی امور مناطق از منطقه ویژه اقتصادی لرستان ديدن كرد.
به گزارش روابط عمومی مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان، مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان با بيان اين خبر گفت‌: دکتر جعفر آهنگران مدیر هماهنگی امور مناطق آزاد و مدیر شورای هماهنگی امور مناطق كشور به لرستان آمدویژه اقتصادی به اتفاق هیأتی 3 نفره جهت پی‌گیری مشکلات و روند کار در منطقه ویژه اقتصادی ازنا و منطقه ویژه بروجرد و خرم‌آباد شماره  3 بازدید کردند.
مفرزاد محمدي حمدی بيان داشت: 22 واحد در این منطقه مستقر هستند که 10 واحد بهره‌بردار و فعال بوده و مابقی واحدها نیز در حال ساخت و ساز می‌باشند‌.
وی با بيان اين كه از زمان ایجاد گمرک در این منطقه آمار صادرات حدود 36 هزار و 120 تن به ارزش 17 میلیون و 600 هزار دلار و واردات حدود 822 تن به ارزش 12 میلیون و 600 هزار دلار می‌باشد، افزود: مدیر شورای هماهنگی امور مناطق از منطقه ویژه اقتصادی و همراهانش از محوطه انباری و کانتینری منطقه و دو واحد صنعتی بایر افلاک و گوهر پلاستیک در این منطقه بازدید كردند.
جعفر آهنگران مدیر هماهنگی مناطق ویژه اقتصادی شورای عالی مناطق آزاد نیز طی سخنانی ضمن تشریح قوانین و مقررات و آیین نامه اجرایی مناطق ویژه اقتصادی از اهتمام جدی دبیرخانه شورا برای رفع مشکلات فرا روی مناطق ویژه اقتصادی استان خبر داد.
در ادامه این بازدید سه روزه از منطقه ویژه اقتصادی بروجرد و بحث طرح محدوده زمین این منطقه با حضور سرمایه‌گذار آن بازدید به عمل آمد که روز بعد نیز از محدوده شهرک شماره 3 خرم‌آباد که از پیش مصوبه هیات دولت دارد و قرار است با تصویب مجلس شورای اسلامی به عنوان سومین منطقه ویژه اقتصادی بازدید به عمل آمد.
مقرر شد یک واحد کارخانه لاستیک‌سازی با ظرفیت 50 هزار تن در سال در این منطقه احداث شود‌. 
 
 
 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا