یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان از تشکیل کمیته عارضه‌یابی واحدهای صنعتی مستقر در شهرک‌ها‌ی استان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان، فرزاد محمدی گفت‌: هدف از اجرای این طرح، بررسی وضعیت و مشکلات و دلائل تعطیلی واحدهای صنعتی غیر فعال و کمک به توسعه و ایجاد تغییرات لازم برای بهبود و فعال سازی و راه‌اندازی مجدد این واحدها بوده است‌.
وی تصریح کرد‌: جلسات این کمیته با حضور کارشناسان مرتبط و با حضور صنعتگر تشکیل شده که موضوع تعطیلی و راکد بودن و غیر فعال بودن واحد صنعتی مورد یررسی قرار گرفته که عمدتاً در مرحله تخصیص زمین‌، نصب سوله‌، نصب ماشین‌آلات هستند‌.
محمدی افزود‌: مشکلات این واحدها شامل کمبود نقدینگی‌، ماشین‌آلات‌، گرانی مواد اولیه و فقدان بازار بود که بر اساس نوع مشکل و با تعهد و تعیین زمان و معرفی واحدهای نیازمند نقدینگی را از محل کمک‌های فنی و اعتباری به بانک‌های عامل معرفی شدند‌.
وی خاطر‌نشان کرد‌: واحدهای صنعتی غیر فعال یا راکد بر دو نوع بوده که یا به بهره‌برداری رسیده و غیر فعال شده‌اند و یا در حد تخصیص زمین‌، نصب سوله و نصب ماشین‌آلات راکد مانده‌اند که  واحدهای در مرحله تخصیص زمین را فسخ نموده و سایر موارد متناسب با علت رکود راه‌اندازی و  فعال‌سازی آن‌ها را در برنامه قرار داده‌ایم‌.
محمدی تصريح كرد‌: این کمیته برای واحدهای صنعتی غیرفعال و راکد دو شهرک صنعتی شماره يك و 2 خرم‌آباد برگزار شد که این برنامه برای سایر شهرک‌ها نیز در نظر گرفته شده است.
وي افزود: در همین راستا تعداد 22 واحد صنعتی غیرفعال دعوت شده که تعداد 14 واحد صنعتی تعیین تکلیف شدند‌.
 کمیته عارضه‌یابی واحدهای صنعتی مستقر در شهرک‌های صنعتی لرستان تشکیل شد


نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا