یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رییس اتحادیه صنف لوازم یدکی خرم‌آباد گفت: با توجه به اهمیت و جایگاه لوازم یدکی در خودروها، مشتریان مراقب لوازم یدکی تقلبی و قطعات غیراصل باشند.
رییس اتحادیه لوازم یدکی خرم‌آباد در خصوص قطعات تقلبی هشدار دادبه گزارش روابط عمومی اتاق اصناف مرکز استان لرستان، صیدمیرزا چراغی با اعلام این که قطعات و لوازم یدکی غیر اصل در بسیاری موارد موجب بروز مشکلاتی در وسیله نقلیه شده و این مهم باید مورد توجه مشتریان و مردم باشد، گفت: اتحادیه صنف لوازم یدکی در خرم آباد با بازرسی های موردی در جمع آوری و برخورد با این مهم در تلاش است و برخورد جدی با این موضوع، مستلزم تلاش همه مشتریان و دستگاههای مربوط است.
چراغی اضافه کرد: لوازم و قطعات معیوب و غیر استاندارد توسط برخی افراد سودجو با قیمت های کمتر در بازار توزیع می‌شود و مشتریان و مردم باید با خرید جنس اصلی و دارای هولوگرام شرکتی از استفاده این قطعات معیوب در وسایل نقلیه خود جلوگیری کنند.
وی با اشاره به آمادگی این اتحادیه جهت بازرسی و برخورد با متخلفان اظهار داشت: مردم و مشتریان می‌توانند در صورت مشاهده چنین مواردی با شماره تلفن ۳۳۴۲۲۴۸۳ در شهر خرم‌آباد تماس گرفته تا بازرسان اتحادیه به صورت قانونی با متخلفان برخورد کنند.
چراغی اظهار امیدواری کرد که مشتریان نیز با خرید کالاهای استاندارد و اصلی، علاوه بر تامین امنیت وسایل نقلیه خود از لحاظ قطعات و لوازم یدکی، بتوانند به اقتصاد کشور نیز کمک کنند.
 
 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا