یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

حسين سلاح‌ورزي رئيس اتاق بازرگاني خرم‌آباداعضای دور هشتم هیأت نمایندگان اتاق خرم‌آباد به اتفاق آراء حسین سلاح‌ورزی را برای یک دوره‌ی 4 ساله‌ی دیگر به عنوان رییس این اتاق انتخاب نمودند.
به گزارش روابط‌ عمومی اتاق خرم‌آباد؛ اولین جلسه‌ی هیأت نمایندگان دوره هشتم اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد با حضور اعضا در محل این اتاق برگزار شد.
در این جلسه، رییس اتاق خرم‌آباد با تبریک آغاز سال 94 و همچنین انتخاب اعضای جدید هیأت نمایندگان، گفت: خوشبختانه مکانیزم انتخابات اخیر اتاق بازرگانی نسبت به دوره‌های گذشته بهبود یافته بود و بر همین اساس شاهد کمترین حرف و حدیث و هر گونه شائبه‌ای بودیم.
حسین سلاح‌ورزی با اشاره به این که در آیین‌نامه تصریح شده که سایر ارکان اتاق در اولین جلسه‌ی هیأت نمایندگان مشخص شوند، اظهار داشت: بر همین اساس در اولین دستور کار جلسه‌ی هیأت نمایندگان به همین مسأله می‌پردازیم.
 در ادامه‌ی جلسه برای تعیین رییس و سایر ارکان هیأت رییسه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد کاندیداها مشخص و رأی‌گیری به انجام رسید که بر اساس آن حسین سلاح‌ورزی برای یک دوره‌ی 4 ساله‌ی دیگر در سمت ریاست اتاق ابقاء شد.

همچنین بر اساس رأی‌گیری انجام‌شده، محمد خاکی(نایب‌رییس اول) احسان دارایی(نایب‌رییس دوم) عزت‌الله محمدپور(منشی) و آرش راشدی(خزانه‌دار) هیأت رییسه هشتمين دوره اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد انتخاب شدند.

 تركيب هيأت رئيسه اتاق بازرگاني خرم‌آباد مشخص شد/ سلاح‌ورزی رییس باقی ماند + عكس


 
 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا