یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان از بررسی امکان استقرار کارخانه لاستیک‌سازی(تایر خودرو) در شهرک صنعتی شماره 3 خرم‌آباد خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان، فرزاد محمدی در این رابطه اظهار کرد: بررسی این طرح با حضور علی‌نقی قدس(عضو هیأت مدیره و معاون عمران و محیط زیست سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران) و مدیر کل امور اقتصادی و بین‌المللی استانداری و رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت انجام و در راستای پیشنهاد مجری طرح لاستیک‌سازی و تاکید استاندار مورد نقد و بررسی قرار گرفت.
وی اظهار داشت: این طرح از جمله مصوبات دولت تدبیر و امید می‌باشد که با بازدید میدانی از شهرک و پروژه‌های زیرساختی و امکانات آن و مقایسه با موارد درخواستی و مورد نیاز مجری طرح و به منظور طرح و تعیین تکلیف در هیئت مدیره سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران مورد بررسی و کارشناسی قرار گرفت.
مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان گفت: در ادامه سفر معاون عمران و محیط زیست سازمان از شهرک صنعتی سلسله بازدید و در جریان چگونگی عملیات و پیشرفت فیزیکی پروژه‌های زیر ساخت و تکمیل خدمات ضروری شهرک قرار گرفته و مراحل تحقق برنامه‌های عملیاتی شرکت را مورد رسیدگی قرار دادند.
 
عامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان از بررسی امکان استقرار کارخانه لاستیک سازی(تایر خودرو) در شهرک صنعتی شماره 3 خرم‌آباد خبر داد.

دیدگاه‌ها  

#1 نیما 1393-12-22 11:50
جالبه امکان استقرار بررسی شده ؟؟؟
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا