یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان از حضور استاندار در شهرک‌های صنعتی خرم‌آباد شماره 1 و 2 و تشکیل جلسه پی‌گیری مشکلات شهرک‌های صنعتی خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان، فرزاد محمدی گفت‌: این جلسه با حضور استاندار لرستان، فرماندار خرم‌‌آباد، معاون برنامه‌ریزی استانداری‌، رییس کمیسیون بانک‌های استان، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان، مدیر ان کل امور مالیاتی‌، آب‌، برق‌، مخابرات‌، راه‌، ثبت‌، علوم پزشکی و سایر مسوولان استانی طی 2 جلسه در محل دفتر شرکت داروسازی بهداشتی دکتر جهانگیر در شهرک صنعتی شماره يك خرم‌آباد و در محل سالن کنفرانس ساختمان کسب و کار در شهرک صنعتی شماره 2 خرم‌آباد برگزار شد.
وی گزارشی از مشکلات شهرک‌های صنعتی ارائه کرد و گفت‌: ضمن تشکر از استاندار جهت تخصیص اعتبارات مناسب در سال 93 در مقایسه با سال 92 و با وجود این که نسبت به سال گذشته دو برابر شده ولی کماکان به دلیل عقب‌افتادگی مزمن و تجمعی در شهرک 2 درخواست تخصیص اعتبار بیش‌تری در سال 94 داشته چرا که با این روند سالیان طول می کشد مشکلات زیربنایی برطرف شده و انتظار داریم اعتبارات ویژه ای در سال 94 به شرکت شهرکها تخصیص دهند.
محمدی در ادامه گفت‌: این مشکلات در حوزه‌های احداث پست 63 کیلو ولت در شهرک 2‌، ایجاد تقاطع غیر همسطح در ورودی هر دو شهرک 1 و 2 و تخصیص اعتبارات از بحران جهت تکمیل کانال سیل بر شهرک 2، احداث درمانگاه توسط دانشگاه علوم پزشکی با تخصیص زمین در شهرک 2 و همچنین مشکلاتی از قبیل کیوسک‌های نیروی انتظامی برای تأمین امنیت، اینترنت و مخابرات، می‌باشد که انتظار می‌رود مدیران و مسئولان مرتبط با این حوزه‌ها شرایط برطرف شدن این مشکلات را فراهم نمایند.
محمدی اظهار داشت‌: در این دیدار‌ها مسایل و مشکلات زیربنایی شهرک‌ها بررسی و در خصوص آنها تصمیم‌گیری شد و همچنین مقرر گردید جلسه پی‌گیری این مصوبات اواخر اسفندماه با حضور استاندار برگزار شود.
استاندار لرستان در بازدید از شهرک‌های صنعتی 1 و 2 خرم‌آباد و دیدار با صنعتگران گفت‌: تغییر نگرش توسعه توسط بخش دولتی به بخش خصوصی یک فرآیند زمانبر است که باید برای تحقق آن زیرساخت‌های سخت‌افزاری‌، فکری و فرهنگی فراهم شود.
هوشنگ بازوند همچنین با اشاره به مسایل و مشکلات و احدهای صنعتی استان افزود: وزارت صنعت معدن و تجارت نباید نسخه‌ای را که برای استان‌های پیشرفته و برخوردار در نظر گرفته در خصوص لرستان نیز اعمال کند چراکه بسیاری از زیرساخت‌ها تا کنون در استان مهیا نشده است.
 
 استاندار از شهرک‌های صنعتی خرم‌آباد ديدن كرد

دیدگاه‌ها  

#1 نیما 1393-12-20 14:03
شهرکهای متروکه مگه بازدید کردن داره
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا