یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان از نشست تشکیل شرکت تعاونی تامین مواداولیه صنایع پایین دستی پتروشیمی وصنایع پلاستیک استان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان، فرزاد محمدی گفت: با توجه به اینکه 11 درصد(به تعداد 159 واحد) از صنایع استان را تولید فراورده‌های پلاستیکی و صنایع پلیمری تشکیل می‌دهند و با وجود این فراوانی و مشکلاتی از قبیل تامین مواد اولیه و وجود دلالان و واسطه گرانی که در زنجیره خرید و تامین مواد اولیه هستند باعث شده به این صنعت توجه ویژه شده و به منظور حذف دلالان، کاهش قیمت تمام شده و افزایش توان رقابتی به تشکیل تعاونی اقدام نمایی‌.
وی اظهار داشت: این تعاونی ششمین تعاونی کشور می‌باشد که با حضور نمایندگان اتحادیه سراسری تعاونی تامین نیاز صنایع پلیمری و شرکت ملی صنایع پتروشیمی کشور و صنعتگران حوزه پلاستیک استان تشکیل شد.
مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی لرستان گفت: در این نشست از هر شهرستان یکی از صنعتگران به عنوان نماینده انتخاب و اعضاء هیات موسس تعاونی تامین نیاز لرستان مشخص و مقرر گردید با پیگیری نماینده اعضاء هیات موسس نسبت به ثبت تعاونی پلاستیک لرستان اقدام نمایند.
وی گفت: به واسطه تشکیل این تعاونی بتوانیم علاوه بر رفع مانع تامین مواد اولیه بتوانیم سایر مشکلات و موانع این صنعت را در قالب مدل حمایت خوشه‌ای مرتفع نماییم.
 
تعاونی تامین مواد اولیه صنایع پایین‌دستی پتروشیمی در لرستان تاسیس می‌شود
 

دیدگاه‌ها  

#1 ناشناس 1393-12-11 13:17
یافته چرا یه گزارش داره استخدامی های استانداری نمیزنی؟
مسئولان کشوری گفتن اول اسفند حالا جوری که زمره به گوش میرسه تا آخر فروردین هیچ خبری نیست، بابا جانم بعد سه سال هنوز هیچی، رکودی شده واسه خودش
_______________________
يافته: ديشب شبكه افلاك سخنانا معاونت محترم استانداري را در اين زمينه پخش كرد كه همان اظهارات قبلي بود! لذا ما هم گزارش بگيريم مطمئن باشيد همان پاسخ‌‌‌ها را دريافت خواهيم كرد كه اواخر امسال يا ابتداي سال آينده و ...
نقل قول کردن
#2 کارگر 1393-12-11 17:37
ما کارگران مجموعه پتوشیمی لرستان از مسئولین استان خواهشمندیم به این مجموعه سرکشی کنند و از اوضاع و احوال ما خبری بگیرند ....
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا