یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد گفت: با توجه به نگرش و دیدگاه مدیریت ارشد استان و وجود شرایط و زیربناهای لازم، امکان ایجاد واحدهای بزرگ فراوری نفت، گاز و پتروشیمی در استان لرستان برای سرمایه‌گذاران ایرانی و خارجی فراهم است.
به گزارش روابط‌ عمومی اتاق خرم‌آباد، حسین سلاح‌ورزی اظهار داشت: وجود حدود 600 کیلومتر خطوط انتقال نفت، خطوط انتقال برق فشارقوی و ظرفیت بالای گاز، منابع آب کافی و از همه مهم‌تر استقبال و پی‌گیری‌های استاندار لرستان برای انجام سرمایه‌گذاری‌های بزرگ در استان، بستر بسیار مناسبی برای احداث واحدهای پتروشیمی در این استان فراهم نموده است.
وی افزود: با توجه به مصوبه‌ی اخیر هیأت دولت و صندوق توسعه ملی، سرمایه‌گذاران در لرستان می‌توانند از تسهیلاتی با نرخ کم‌تر و آورده‌ی کم‌تر متقاضی استفاده نمایند.
سلاح‌ورزي بیان داشت: حساسیت‌های مالیاتی در مناطق کم‌تر توسعه‌یافته هم از دیگر مزایای سرمایه‌گذاری در لرستان تلقی می‌شود.

 حسين سلاح‌ورزي رئيس اتاق بازرگاني خرم‌آباد
 
 

دیدگاه‌ها  

#1 كوروش كرمي فرد 1393-09-03 16:26
ضمن اداي احترام به نظرات آقاي سلاح ورزي و همه افرادي كه به فكر توسعه صنعتي استان هستيد به نظر مي رسد ورود صنايع الاينده اي جون نفت و كاز و بتروشيمي و كارخانه سيمان و نيروكاههاي سيكل تركيبي تنها مزيتي كه براي استان دارد أندك فرصتهاي شغلي است كه ايجاد مي كنند كه ان هم معلوم نيست جند درصد از بيكاران لرستان در ان مجال جذب داشته باشند( نمونه بتروشيمي لرستان بيش روي ماست ) اين كونه صنايع با اقليم و ويزكيهاي لرستان تناسبي ندارند به نظر من توسعه استان بايستي منطبق با مزيتهاي أساسي استان مانند صنائع دامبروري و كشاورزي و كردشكري باشد كه ضمن حفظ اقليم و محيط ليست استان بتنسيق بيشتري براي رفع بيكاري و إيجاد ثروت دارد
نقل قول کردن
#2 یک شهروند 1393-09-03 21:09
اقای سلاحورزی خدا شما و اقای بازوند استاندار که اقدامات خوبی در رفع محرومیت میکنید کمک کند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا