یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

لوگو و آرم اتاق بازرگاني خرم‌آباد - يافتهطی حکمی از سوی " حسین سلاح‌ورزی" رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد، دبیر جديد این اتاق منصوب گردید.

به گزارش يافته به نقل از روابط‌عمومی اتاق خرم‌آباد؛ بر اساس اين حكم "علی‌محمد صادقی" به عنوان دبیر اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد منصوب شد.

صادقی پس از انتصاب، اصلی‌ترین برنامه‌ی خود را ایجاد هماهنگی بین قسمت‌های مختلف اتاق از جمله کمیسیون‌های تخصصی و کمک به فعالیت هر چه بهتر همه‌ی بخش‌های زیرمجموعه‌ی اتاق در تعامل همه‌جانبه با هم عنوان کرد و افزود: همه‌ی تلاشم را خواهم نمود که مسوولیت محوله را به نحو احسن به انجام برسانم.

پيش از اين دبیر اتاق بازرگانی خرم‌آباد، "محسن آرمین‌فر" بود که بعد از کناره‌گیری وي تا صدور حکم دبیری صادقی، شخص خاصی عهده‌دار این مسوولیت نبود.

قابل ذكر است صادقی مهندس صنایع، و دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی با گرایش برنامه‌ریزی استراتژیک می‌باشد و تا پیش از قبول این مسوولیت، در کارخانه‌ی "صنایع ژنراتورسازی ایران" به عنوان مدیر هماهنگی و برنامه‌ریزی، کارخانه‌ی "باند و گاز افرند" با سمت مدیر تولید، نماینده‌ی مدیریت و ناظر فنی، شرکت "نگین صنعت افلاک" و همچنین شرکت "خرم‌سازان نوژان" با سمت مدیرعامل مشغول به کار بوده است.

 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا