یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رییس کانون کارشناسان رسمی دادگستری لرستان در جلسه هیات مدیره این کانون اظهار داشت: نقش کانون در حل مشکلات عمرانی و اقتصادی و به تبع آن توسعه استان کلیدی و محوری است.
به گزارش روابط عمومی کانون؛ در این جلسه که روز دوشنبه در سالن کنفرانس این تشکل برگزار گردید، حجت والیزاده با اشاره به آزادسازی حریم قلعه تاریخی فلک‌الافلاک که خواسته‌ی عمومی مردم است، گفت: علاوه بر تلاش‌های غیر قابل انکار مدیرکل میراث فرهنگی استان و سایر مدیران مربوطه، کارشناسان کانون در زمینه‌ی قیمت‌گذاری منصفانه ابنیه‌ی پیرامون قلعه به گونه‌ای عمل کردند که هم حقوق دولت ضایع نشود و هم حقوق مردم و در این زمینه تلاش‌های خوبی صورت گرفت.
وی با اشاره به اینکه علیرغم برطرف شدن مشکلات در این حوزه، همچنان دستمزد کارشناسان پرداخت نشده است، افزود: اگرچه نقش کارشناسان در توسعه‌ی استان غیرقابل انکار است، اما متاسفانه در سایه قرار گرفته و دیده نمی‌شود.
والیزاده با تاکید بر نقش کارشناسان کانون در تعیین تکلیف هتل صخره‌ای خرم‌آباد تصریح کرد: بارها از استاندار و سایر مدیران استان خواسته‌ایم زمینه‌ی حضور کارشناسان کانون را در جلسات مرتبط از جمله شورای فنی بدون داشتن حق رای و صرفا به عنوان عضو مدعو فراهم نمایند تا از مشکلات احتمالی آینده پیشگیری شود که متاسفانه در این زمینه بازخورد مثبتی دریافت نکرده‌ایم.
رییس کانون کارشناسان رسمی دادگستری لرستان بیان داشت: در این خصوص لازم می‌دانم از حسن نیت مدیرکل مدیریت و برنامه‌ریزی استان به عنوان تنها مدیری که زمینه‌ی حضور کارشناسان کانون را در جلسات مرتبط فراهم نموده‌اند، قدرانی نمایم.
وی افزود: بدون شک حضور مشاوره‌ای کارشناسان کانون می‌تواند به فرایند توسعه استان کمک نماید.
والیزاده در بخش دیگری از سخنانش عنوان داشت: تنها در سال گذشته کارشناسان کانون، 40 مورد کارشناسی معاضدتی انجام داده‌اند که نشان می‌دهد نگاه کارشناسان صرفا نگاه مادی و اقتصادی نیست.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا