یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رییس کانون کارشناسان رسمی دادگستری لرستان در جلسه‌ی هیئت مدیره کانون که بعداز ظهر سه‌شنبه 19 اسفند در سالن کنفرانس این کانون برگزار گردید اظهار داشت: خوشحالم که به اطلاع برسانم با تلاش همه‌ی اعضای هیئت مدیره، درآمدهای کانون نسبت به سال گذشته با افزایش 54 درصدی همراه بوده است.
به گزارش روابط عمومی کانون؛ حجت والیزاده با اشاره به مشکلات ناشی از شیوع کرونا در کشور و تاثیر آن بر رونق کسب و کار گفت: علیرغم مشکلاتی که در این زمینه وجود داشت، با مکاتبات گسترده‌ای که با دستگاه‌های اجرایی داشتیم توانستیم درآمدهای کانون را افزایش دهیم.
وی افزود: این در حالی است که هنوز سال جاری به اتمام نرسیده و بخشی از واریزی‌ها شناسایی و ثبت نشده‌اند.
والیزاده با تاکید بر اینکه در زمینه‌ی برگزاری دوره‌های آموزشی هم رشد قابل توجهی داشته‌ایم، تصریح کرد: جمع کل دوره‌های آموزشی برگزار شده در کانون در چهار سال گذشته 2150 نفر ساعت بوده که در 10 ماهه‌ی سال جاری به 6141 نفر ساعت رسیده است.
رییس کانون کارشناسان رسمی دادگستری لرستان در بخش دیگری از سخنانش به وضعیت قبولی‌های آزمون 98 اشاره کرد و عنوان داشت: فرایند گزینش قبولی‌های آزمون کارشناسی سال 98 نیز در حال انجام است و پیش‌بینی می‌شود که تا پیش از پایان سال جاری نتایج آن مشخص گردد.


نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا