یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

سبد كالا - يافتهاستاندار لرستان بامداد امروز با حضور در برخی مراکز تهیه، توزیع و عرضه سبد کالایی اهدایی به مردم در شهرستان خرم‌آباد‌، از روند تهیه و توزیع این اقلام در سطح شهرستان ديدن کرد.

به گزارش يافته به نقل از روابط عمومی استانداری لرستان، "هوشنگ بازوند" دراین بازدید‌ها از فروشگاه رفاه و اتكا در ساعت نبيمه شب، ضمن حضور در دو مرکز عرضه این سبد کالایی، از نزدیک با نحوه تهیه، تامین‌، بسته‌بندی و توزیع سبد کالایی اهدایی به مردم آشنا شد.

وي در این برنامه ضمن تاکید بر حفظ عزت و کرامت مردم در عرضه کالاها، گفت: اقلام مورد نیاز برای تهیه و توزیع این سبد کالایی در سطح استان به میزان کافی ذخیره‌سازی شده و هیچ مشکلی در روند توزیع وجود ندارد.

بازوند گفت: بر همین اساس اقلام مربوطه شامل برنج، روغن، تخم مرغ و گوشت مرغ به میزان لازم در سطح استان وجود دارد و مردم برای دریافت سهمیه سبد کالایی خود عجله نکنند چرا که به تدریج این اقلام در سطح استان و برای همه مشمولان طرح توزیع می‌شود.

به گفته وی، در همین رابطه پی‌گیری لازم برای افزایش مراکز عرضه و تامین رفاه و آسایش مردم در تمامی شهرستان‌های استان نیز انجام شده است.

 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا