یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

بازديد بازوند استاندار لرستان از كارخانه نساجي بروجرد- يافتهکارخانه بزرگ نساجی برای بروجرد یک هویت است که بقای این واحد صنعتی نیازمند توسعه است.

به گزارش روابط عمومی استانداری، استاندار لرستان در بازدید از چند واحد صنعتی بزرگ شهرستان بروجرد با بيان اين مطلب، افزود: طرح توسعه کارخانه نساجی بروجرد مطرح شده و انتظار می‌رود با توسعه این واحد برخی از مشکلات آن نیز برطرف شود.

"هوشنگ بازوند" اظهار كرد: کارخانجات نساجی بروجرد ظرفیت و پنانسیل خوبی دارد و نیازمند شدید توسعه است که باید کمک کرد توسعه این واحد صنعتی تحقق یابد.

وی با اشاره به بازدیدش از کارخانه زاگرس‌پوش بروجرد گفت: وجود این کارخانه برای استان لرستان مایه افتخار است.

استاندار تاکید کرد: دوام و بقای این واحد صنعتی در بازار رقابتی امروز‌، نیازمند توسعه است و باید با کمک بانک‌ها تلاش کرد که توسعه این واحد نیز انجام شود.

بازوند افزود: توسعه 80 درصدی شرکت زاگرس‌پوش نیازمند اعتباری معادل بر 10 میلیارد تومان است که در این زمینه با بانک ملت رایزنی شده تا این تسهیلات در اختیار زاگرس‌پوش قرار گیرد.

وی با اشاره به وضعیت کارخانه کاشی جم بروجرد نیز گفت: این واحد دارای سوابق و بازار خوبی است و نیازمند سرمایه در گردش است.

بازوند افزود: دو راهکار در دیدار با مدیران این کارخانه ارایه شده تا بتوانیم سرمایه در گردش کارخانه کاشی جم را حل نماییم.

قابل ذكر است در بازدید استاندار از واحدهای صنعتی بروجرد‌، فراقي فرماندار ویژه این شهرستان و جمعی از مدیران ادارات نيز حضور داشتند.

 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا