یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرمانده انتظامی استان از کشف 2 میلیون و 950 هزار نخ انواع سیگار قاچاق در شهرستان "خرم‌آباد "خبر داد.
به گزارش یافته، سردار «حاجی محمد مهدیان نسب» در تشریح این خبر بیان داشت: مأموران انتظامی «خرم‌آباد"در اجرای طرح مبارزه با جرائم اقتصادی حین گشت زنی در محور مواصلاتی" خرم‌آباد – بروجرد" یک دستگاه خودرو کامیون از مسیر جنوب کشور به سمت پایتخت را متوقف کردند.
وی با بیان این که مأموران در بازرسی از داخل کامیون 2 میلیون و 950 هزار نخ انواع سیگار قاچاق کشف و یک نفر را در این رابطه دستگیر کردند، ادامه داد: کارشناسان ارزش محموله سیگارهای قاچاق را 12 میلیارد ریال اعلام کردند و متهم با تشکیل پرونده به مراجع ذی‌صلاح معرفی شد.
فرمانده انتظامی لرستان تصريح كرد: نیروی انتظامی در راستاي طرح مبارزه با كالاي قاچاق در برابر قاچاقچيان كالا و مخلان اقتصادي با جديت ايستادگي می‌کنند.

دستگیری دو شکارچی در دلفان
فرمانده انتظامي شهرستان دلفان از دستگيري دو شکارچی غيرمجاز خبر داد.
سرهنگ «کرم حسین سپهوند» بيان داشت: در پي گزارش واصله توسط دوستداران حیات‌وحش مبني برشکار غیرمجاز در منطقه حیات‌وحش اين شهرستان، مأموران انتظامي اتیوند جنوبی با همکاري محیط‌بانان اداره محیط‌زیست شهرستان، بلافاصله به محل اعزام شدند.
وی ادامه داد: مأموران حاضر در محل دو شكارچي متخلف هنگام شكار را دستگیر و در بازرسي از خودروي شکارچيان، لاشه دو رأس گراز و یک خرگوش و 4 قبضه اسلحه جنگی و شکاری کشف کردند.
فرمانده انتظامي شهرستان خاطرنشان كرد: شکارچیان غیرمجاز با تشکيل پرونده به مراجع ذی‌صلاح معرفی شدند.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا