یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

استاندار لرستان گفت: ۲۳۸ میلیارد تومان درآمد مالیاتی برای امسال استان پیش‎بینی شده که نسبت به ردیف‎های هزینه کرد، ناچیز است.
به گزارش یافته، سید موسی خادمی روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: برخی اعتقاددارند میزان مالیات در لرستان نسبت به شرایط اقتصادی آن بالا می‌باشد اما این اظهارنظر غیر کارشناسی و ناآگاهانه است.
وی توضیح داد: بودجه شامل سه قسمت درآمدها، فروش نفت و دارایی ثابت می‌باشد و تأمین هزینه‌های حقوق و جاری دستگاه‌ها، اجرای طرح عمرانی و خرید طرح جدید مالی از تکالیف دولت است.
وی با تاکید بر اینکه بودجه‌ای متوازن است که بتواند، حقوق دستگاه‌ها را از محل درآمدها (مالیات) پرداخت کند اظهار داشت: دولت باید طرح‌های عمرانی را از محل فروش نفت اجرا کند و هرچه دارایی مالی می‌فروشد دارایی مالی بخرد.
استاندار لرستان افزود: بودجه در کشور متوازن نیست و علاوه بر درآمدهای مالیاتی، بخشی از درآمدهای فروش نفت را نیز به ازای حقوق پرداخت می‌کنیم.
خادمی افزود: ۲۳۸ میلیارد تومان درآمد مالیاتی پیش‌بینی‌شده استان تنها برای پرداخت حقوق ۳۰ دستگاه اجرایی به‌جز اداراتی همچون آموزش‌وپرورش، دادگستری، دستگاه‌های امنیتی و انتظامی، بهداشت و درمان و دانشگاه‌ها هزینه می‌شود در حالی که بودجه جاری این ۳۰ دستگاه ۴۲۸ میلیارد تومان است.
وی گفت: برخی اعتراض دارند که مالیات در لرستان زیاد می‌باشد اما این یک اظهارنظر غیرتخصصی است.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا