یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان از احیا مجدد دو واحد مهم تولیدی این استان پس از چند سال با حضور استاندار لرستان خبر داد.
به گزارش یافته، محمدرضا صفی‌خانی امروز در حاشیه آیین احیا دو واحد تولیدی مهم خرم‌آباد که با حضور استاندار لرستان و جمعی از مدیران و صنعتگران برگزار شد بیان کرد: امروز پس از چندین سال تعطیلی دو واحد تولیدی الکل فجر و فولاد مقامی خرم‌آباد با تلاش‌های صورت گرفته توسط مدیریت ارشد و دستگاه‌های اجرایی استان با حضور استاندار لرستان و سایر دستگاه‌ها و صنعتگران احیا و فعالیت مجدد خود را آغاز کردند.
وی ادامه داد: کارخانه الکل‌سازی فجر خرم‌آباد با ظرفیت سالانه ۳ میلیون لیتر، اشتغال‌زایی مستقیم ۵۰ نفر و غیرمستقیم ۲۰۰ نفر با سرمایه کلی ۲۰۰ میلیارد ریال پس از ۷ سال تعطیلی فعالیت خود را آغاز کرده است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان عنوان کرد: همچنین شرکت فولاد مقامی خرم‌آباد با ظرفیت سالانه ۴۰۰ تا ۵۰۰ هزار تن ورق فولادی در سال پس از تغییر خط از میلگرد به ورق پس از ۱۰ سال فعالیت دوباره خود را آغاز کرده است.
صفی‌خانی در ادامه با اشاره به اینکه در سال رونق تولید احیا و افزایش ظرفیت شاهد احیا ۴۷ واحد تولیدی راکد و افزایش ظرفیت ۶۸ واحد هستیم، افزود: این واحدها عمدتاً جز واحدهای مهم استان هستند، مطمئناً این مهم تداوم خواهد یافت.
وی گفت: امیدواریم با حمایت، مشارکت و همفکری تمامی مسوولان و بانک‌های استان شاهد تحقق این هدف و رونق بیش‌ازپیش تولید در این استان باشیم.
 

           




دیدگاه‌ها  

#1 افشین 1398-05-05 12:28
دو واحد آلاینده محیط زیست
نقل قول کردن
#2 آرمین 1398-05-05 14:37
به نقل از افشین:
دو واحد آلاینده محیط زیست

واسه بقیه شهرها توسعه هست اما واسه خرم آباد آلاینده!!!!!
نقل قول کردن
#3 اکبر-ظ 1398-05-05 14:40
خداروشکر.انشاال له همیشه از این خبرهای خوب ببینیم.
نقل قول کردن
#4 لرستانی 1398-05-05 16:42
الان به فلان نماینده بر میخوره ک دوتا کارگاه کوچیک در خرم آباد فعال شده
نقل قول کردن
#5 رضا-س 1398-05-13 14:21
اشتغال مستقیم و غیر مستقیم این طرح ها چند نفر است؟
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا