یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رییس اتاق بازرگانی لرستان گفت: بخش زیادی از واحدهای اقتصادی استان در جریان سیل اخیر آسیب جدی دیدند و کسب و کار آنها با مشکلات جدی مواجه گردید.
 به گزارش یافته، حسین سلاحورزی شامگاه سه شنبه در ستاد اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی گفت: بنده لازم می دانم در این فرصت از همه کسانی که در امر کمک و امدادرسانی به سیل زدگان مشارکت کردند و کمک نمودند تشکر ویژه داشته باشم اما واقعیت این است که خیلی از واحدهای تولیدی، صنفی، گردشگری و خدماتی استان در مناطق سیل زده بخاطر نبود جاده و قطع آب و برق و گاز تعطیل شدند و بطور جدی در فرآیند کسب و کار آنها خلل ایجاد شد البته برخی از این واحدها بصورت نیمه فعال به چرخه کار برگشته و برخی واحدها نیز همچنان با مشکلات روبرو هستند و نتوانستند به حالت عادی برگردند.
 
گلایه بخش خصوصی به عدم اجرای وعده های مسئولان بعد از سیل اخیر
وی افزود: مراجعاتی که به اتاق بازرگانی بعنوان خانه بخش خصوصی می شود بعلت عدم اجرای وعده های مسئولان در قبال فعالین اقتصادی است یعنی قولها و وعده وعیدهایی که مسئولان، مقامات و وزرای کشوری که در جریان بازدید از مناطق و واحدهای آسیب دیده دادند متاسفانه تاکنون به مرحله اجرا نرسیدند.
نایب رییس اتاق ایران ادامه داد: قرار بوده در بحث تسهیلات مالی، لیست های بیمه تامین اجتماعی، تخفیف ها و بخشودگی های بیمه ای کمک هایی به فعالان اقتصادی کسب و کار شود اما الان که سیل تموم شده تابحال این موارد انجام نشده و مورد گلایه همکاران بخش خصوصی است و ما بعنوان نمایندگان این عزیزان پیگیر این مطالبات هستیم تا موارد مطرح شده به اجرا برسند.
سلاحورزی با اشاره به برگزاری جلسه ای در تهران تصریح کرد: نارضایتی در بین اصناف کشور رو به افزایش است اگر برنامه ای برای کنترل نارضایتی ها نداشته باشیم و فقط به دادن وعده ها اکتفا کنیم معضلات در آینده نیز بیشتر خواهند شد.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا