یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

وزیر صمت گفت: از فعالان اقتصادی که در مناطق سیل‌زده سرمایه گذاری کنند حمایت می‌کنیم. به گزارش پایگاه خبری یافته، رضا رحمانی ظهر امروز در جریان بازدید از طرح در دست اجرای مینی پالایشگاه پلدختر در جمع خبرنگاران بیان کرد: با توجه به خسارت‌ سنگین سیل به معیشت مردم اجرای برخی از پروژه‌های اشتغال‌زایی باید در دستور کار قرار گیرد و شرایط را برای افزایش میزان سرمایه‌گذاری در این مناطق مهیا کرد که مطمئناً تحقق این امر نیز در دستور کار وزارت صمت قرار دارد.
وی ادامه داد: اکنون چندین طرح اقتصادی و صنعتی در شهرستان پلدختر در دست اقدام بوده و بر اساس بازدیدی که داشتیم مقرر شد که طرح آهک هیدراته پلدختر هر چه سریع‌تر توسط ایمیدرو فعال و عملیات اجرایی آن سرعت یابد.
وزیر صنعت، معدن و تجارت اظهار داشت: برای ایجاد زیرساخت‌های شهرک صنعتی پلدختر کمک‌های لازم در دستور کار قرار می‌گیرد تا بتوان شرایط مناسب را برای حضور سرمایه‌گذاران مهیا کرد‌‌.
رحمانی در ادامه اشاره‌ای نیز به طرح در دست اجرای میتی پالایشگاه پلدختر داشت و افزود: خوشبختانه شاهد پیشرفت مناسب این طرح هستیم که باید از متولیان امر تقدیر و تشکر کرد و امیدواریم هر چه سریع‌تر شاهد بهره‌برداری از آن باشیم.


نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا