یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

استاندار لرستان از سرمایه‌گذاری 300 میلیاردی بنیاد برکت در این استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومي استانداري لرستان، "هوشنگ بازوند" در جمع خبرنگاران  اظهار داشت: در دیداری که با رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) داشتیم رایزنی‌هایی برای سرمایه‌گذاری بنیاد برکت در استان لرستان صورت گرفت.

وی عنوان کرد: در این دیدار مقرر شد که بنیاد برکت تا سقف 300 میلیارد تومان به صورت مشارکت بخش خصوصی در حوزه صنعت و کشاوزی لرستان سرمایه‌گذاری کند.

استاندار لرستان از این اقدام به عنوان فرصتی مناسب برای ایجاد اشتغال و کمک به توسعه بخش تولید در استان یاد کرد و بیان داشت: همچنین در این نشست در خصوص سرمایه‌گذاری در صنایع بزرگ استان مقرر شد لیست این صنایع که در استان احداث شده یا نیمه‌کاره است برای سرمایه‌گذاری و بررسی طرح توجیهی اقتصادی به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) ارسال شود.

بازوند به دیگر توافقات صورت گرفته در این نشست اشاره کرد و بیان داشت: همچنین در این جلسه بنیاد برکت برای احداث 60 کلاس درس در مناطق محروم استان لرستان قول مساعد داد.

وی در ادامه سخنان خود جذب سرمایه‌گذاری هلدینگ‌ها را از اولویت‌های مدیریت اجرایی استان دانست و بیان داشت: در مسیر توسعه لرستان راهی جز جذب سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی نداریم.

بازوند تصریح کرد: با توجه به وضعیت اعتبارات دولتی، حرکت به سمت استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری در استان راهی اجتناب‌ناپذیر است.

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا