یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان لرستان از برگزاری طرح ویژه نظارتی شب یلدا در این استان خبر داد و گفت: با افراد متخلف برخورد جدی و قاطع صورت خواهد گرفت.
به گزارش یافته، محمدرضا صفی‌خانی امروز در جمع خبرنگاران بیان کرد: با توجه به شب فرا رسیدن شب یلدا و افزایش تقاضای خرید برای برخی کالاها از جمله، شیرینی، آجیل، تنقلات، خشکبار و میوه و تره بار بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان با همکاری بازرسان اصناف، تعزیرات حکومتی و اماکن نیروی انتظامی در قالب ۵۰ اکیپ ثابت و سیار کار نظارت بر اقلام پرمصرف شب یلدا را بر عهده دارند.
وی ادامه داد: در این مدت از انواع اقلام پرمصرف از جمله آجیل، شیرینی و میوه تره و بار در سطح استان در دو نوبت صبح و بعدازظهر بازرسی لازم صورت گرفته و در صورت مشاهده تخلف با اشد مجازات با متخلفین برخورد خواهد شد.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان عنوان کرد: لذا از مردم، اصناف و بازار تقاضامندیم که انصاف را رعایت کنند و نسبت ارائه کالا با قیمت متعارف و درصد سود اعلام شده اقدام نمایند.
صفی خانی اظهار داشت: از هم‌استانی‌های لرستان درخواست می‌شود در صورت مشاهده هرگونه تخلف با شماره تلفن ۱۲۴ ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت تماس گرفته و مطمئنا در کوتاه‌ترین زمان ممکن نسبت به پیگیری موارد اعلامی اقدام خواهد شد.
وی گفت: ضمناً جهت سهولت در کار و رسیدگی به شکایات مردم خودرو بازرسی این سازمان با نصب تابلوی مشخص و بنر نویسی به صورت سیار در سطح شهرستان خرم‌آباد آماده دریافت شکایات، نقطه نظرات و پیشنهادات همشهریان است.

دیدگاه‌ها  

#1 شهروند لر 1397-09-19 20:33
ما که نظارت درستی از شما ندیدیم.شهر خرم آباد جز گرانترین شهرهای دنیاست
نقل قول کردن
#2 رضا 1397-09-20 08:14
نظارت کجاست آقا جان دلت خوشه واقعا ؟آیا واقعا مشکل گرانی فقط مربوط به شب یلدا هست؟؟؟؟گرانی بی داد می کنه ؟قیمت ها ساعتی بالا می رود؟از قدیم می گفتند شهر بی کلانتر؟بله الان لرستان و ایران نمونه بارزاین ضرب المثل هست؟
نقل قول کردن
#3 رضا 1397-09-20 08:30
بله آقایانی که راننده شخصی دارند؟آقایانی که راننده تمامی خرید های خانه را برایشان انجام میدهند ؟چه خبری از درد و گرانی دارند؟همین بازار چه روبروی بیمارستان عشایر که پلاک دولتی ها می آیند بهترین میوه جات را تهیه می کنند؟و......... ............... ...........؟
نقل قول کردن
#4 یافته ای 1397-09-20 16:26
یا خدا ! بازم شب یلدا بازم نظارت های آنی و لحظه ای و بازم گرون تر شدن! :cry: :cry:
آقا ما نمیخوایم شما بیاید بگید قراره نظارت بشه
باور کنید اوضاع بهتر نمیشه!
زعمل کار برآید .....
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا