یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

یک سرمایه‌گذار خارجی به دعوت استاندار لرستان و با هدف زمینه‌سازی برای جذب سرمایه و مشارکت در فرآیند رشد و توسعه اقتصادی از طریق سرمایه‌گذاری در صنعت گردشگری لرستان، به این استان سفر کرده است.

به گزارش روابط عمومی استانداری لرستان، این سرمایه‌گذار خارجی به نام ابوعبدالله از كشور عربستان، ابتدا با حضور در مجتمع بزرگ تفریحی، گردشگری "بام لرستان"، از ظرفیت‌ها و موقعیت‌های ویژه این منطقه طبیعی، تفریحی بازدید کرد.

همچنین در ادامه‌، این سرمایه‌گذار خارجی به همراه استاندار و جمعی از مدیران اجرایی استان با استفاده از یک فروند بالگرد به بازدید از جاذبه‌ها و مناطق تفریحی و گردشگری استان لرستان پرداخت.

بازدید از منطقه تفریحی، گردشگری آبشار بیشه، آبشار نوژیان، دریاچه گهر و همچنین مناطق نمونه گردشگری استان لرستان، از جمله برنامه سفر این سرمایه‌گذار خارجی به لرستان است.

همچنين استاندار لرستان گفت: بر اساس هماهنگی و رایزنی‌های به عمل آمده با شرکت‌های هواپیمایی داخلی، روزانه 2 پرواز به صورت رفت و برگشت در مسیر تهران – خرم‌آباد از طریق فرودگاه خرم‌آباد انجام خواهد شد.

بازوند در حاشیه سفر مدیرعامل شرکت هواپیمایی ماهان و تعدادی سرمایه‌گذار خارجی به استان، افزود: با اجرایی شدن توافقات حاصله با شرکت‌های هواپیمایی از جمله ماهان، از این پس هر روز دو پرواز در مسیر تهران – خرم‌آباد و بالعکس به صورت منظم در فرودگاه خرم آباد انجام می‌شود.

وی اظهار داشت: در حال حاضر در هفته 8 پرواز رفت و برگشت در مسیر تهران – خرم‌آباد از طریق فرودگاه خرم‌آباد انجام می‌‌شود و تنها در روزهای شنبه شاهد انجام 2 پرواز رفت و برگشت در این مسیر از فرودگاه خرم‌آباد هستیم.

استاندار لرستان افزود: نظر به ضرورت توسعه و ایجاد زیرساخت‌های لازم برای جذب و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در استان با هدف تولید ثروت و اشتغال‌زایی مولد، شرایط مناسب برای انجام روزانه 2 پرواز منظم در فرودگاه خرم‌آباد فراهم شده است.

بازوند همچنین در خصوص انجام پروازهای حجاج از فرودگاه خرم‌آباد به مقصد عربستان نیز گفت: با توجه به لزوم فراهم کردن امکان مناسب برای فرود هواپیماهای پهن‌پیکر برای انجام این پرواز، اقدامات لازم برای تحقق این مهم نیز از طریق شرکت‌های هواپیمایی در حال پی‌گیری است.

در حال حاضر روزهای شنبه 2 پرواز و در دیگر ایام هفته یک پرواز در مسیر تهران – خرم‌آباد و خرم‌آباد‌- تهران از فرودگاه خرم‌آباد انجام می‌شود.

 

 

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا