یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه استانداری لرستان گفت: یک کمیته کاری هر روز گزارش نظارت بر بازار را به استاندار ارائه دهد.
برخورد قاطعانه با احتکار و گران‌فروشیبه گزارش یافته، گودرز امیری در حاشیه جلسه کارگروه ستاد تنظیم بازار استان اظهار کرد: با توجه به حساسیت موضوع این کارگروه هر هفته تشکیل خواهد شد و گزارش‌های لازم که از بازار گرفته شده در اختیار اعضا قرار می‌گیرد.
وی در ادامه افزود: در این جلسه تصمیمات لازم متناسب با واقعیت‌های موجود بازار اتخاذ و به دستگاه‌های مربوطه ابلاغ می‌شود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گفت: در این راستا قرار شد یک کمیته کاری هر روز با بررسی و نظارت بر بازار گزارش‌های لازم را پس از جمع‌بندی در اختیار استاندار قرار بدهند.
وی با اشاره به لاستیک‌هایی که برای استفاده کامیون‌ و ماشین‌های سنگین در اختیار استان قرار داده شده است، تاکید کرد: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با همکاری یکدیگر باید این لاستیک‌ها را بین متقاضیان واجد شرایط تا پایان هفته آینده توزیع کنند.
امیری با بیان اینکه در خصوص کالاهای اساسی به اندازه کافی ذخیره داریم، تصریح کرد: حدود ۳ هزار و ۷۰۰ تن برنج و بالغ بر ۴۷۰ تن مرغ منجمد ذخیره داریم، بدین روی در مواقع حساس امکان عرضه مواد جایگزین و ذخیره وجود دارد و جای نگرانی نیست.
وی ادامه داد: گوشت گرم قبلا توزیع می‌شد، از هفته آینده مباشر جدید معرفی شده که گوشت گرم را با کیلویی ۳۳ هزار تومان در سطح بازار توزیع کند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اعلام کرد: واحدهای صنفی برای دریافت مرغ منجمد و یا برنج می‌توانند به جهاد کشاورزی برای دریافت حواله مراجعه کنند و بعد از دریافت آن با قیمت مصوب مرغ هر کیلو ۶۷۵۰ تومان در اختیار مردم قرار دهند.
امیری با بیان اینکه گروه‌های نظارتی در سطح بازار وجود دارد، خاطرنشان کرد: طبق گزارش ارائه شده از تعزیرات حکومتی و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، ظرف یک ماه گذشته با تعداد زیادی از متخلفین برخورد شده و این نظارت تداوم دارد.
وی در پایان تاکید کرد: با احتکار و گرانفروشی قطعاً برخورد خواهد شد.

دیدگاه‌ها  

#1 اندیشه 1397-05-26 16:36
احتکار، ربا هر دو از کارهای منفور و حرام در اسلام مل باشند، متاسفانه برخی پیشتاز در اجرای کارهای حرام.....
بیندیشیم چرا......
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا