یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: در پی بازرسی‌های صورت گرفته در هفته جاری 17 انبار احتکار کننده کالا در این استان شناسایی و به مراجع قضایی معرفی شدند.
شناسایی 17 انبار احتکار کننده کالا در لرستانبه گزارش روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان لرستان محمدرضا صفی خانی در جمع خبرنگاران بیان کرد: در پی تشدید مبارزه با گران‌فروشی و احتکار بازرسین سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان با همکاری دستگاه‌های نظارتی در قالب ۵۰ اکیپ ثابت و سیار طی هفته جاری موفق شدند بیش از ۷۰۰واحد صنفی را مورد بازرسی قرار دهند.
وی ادامه داد: همچنین بازرسان بیش از ۵۰ انبار کالا را بازرسی کردند که از این تعداد ۱۷ انبار، عمده‌فروش و خرده‌فروش به علت احتکار برنج، شکر، روغن نباتی و پودر شوینده مبلغ ۱۴ میلیارد و ۱۹۶ میلیون و ۹۴۸ هزار ریال تشکیل پرونده و جهت صدور حکم به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان عنوان کرد: در این بازرسی‌ها ۳ انبار لوازم‌خانگی با بیش از ۶۰۰ قلم کالا، یک انبار پودر شوینده به میزان ۳۸ هزار و۴۸۵ عدد پودر، بیش از ۱۰۰ تن برنج به علت احتکار و عدم اعلام موجودی، ۳ انبار لوازم بهداشتی، مبل‌فروشی، لوازم پزشکی و آرایشی قاچاق شناسایی‌شده و برای افراد متخلف پرونده تشکیل و جهت صدور حکم به شعب تعزیرات حکومتی معرفی شدند.
صفی خانی بیان کرد: از هم استانی‌های عزیز تقاضا داریم در صورت مشاهده هر گونه احتکار، اختفا و گرانفروشی با شماره تلفن ۱۲۴ یا ۵-۳۳۲۴۱۹۸۲ معاونت بازرسی این سازمان تماس حاصل نمایند تا در کوتاه ترین زمان ممکن اقدامات لازم انجام شود.

دیدگاه‌ها  

#1 ری 1397-05-25 21:20
هیچ وقت انبار کشف شده کالا به مردم نمی رسد یا تو انبار دولتی پوسیده میشه یا ...
لذا نمی توان به کشف این کالاها دل خوش کرد
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا