یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

حسين سلاحورزي, اتاق بازرگاني خرم‌آباد, يافتهرییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد گفت: مشکلی که در حال حاضر در زمینه‌ی برگزاری جلسات مختلف دولتی و غیر دولتی وجود دارد این است که معمولاً نتیجه‌ی خاصی از درون آن‌ها بیرون نمی‌آید و صرفاً «جلسه» برای «جلسه» است.

به گزارش روابط‌عمومی اتاق خرم‌آباد؛ "حسین سلاح‌ورزی" با اشاره به این‌که باید از نگاه «فرمالیته» به مسائل پرهیز نماییم، افزود: اگر واقعاً به دنبال برطرف نمودن مشکلات هستیم یا می‌خواهیم به هر حال در مورد موضوعی به راهکار مناسب برسیم، ضرورت دارد نوع نگاه‌مان را در این راستا تعریف نماییم.

وی تصریح کرد: متأسفانه در سال‌های اخیر هر چه جلوتر آمده‌ایم همواره نگاه «فرمالیته» به مسائل عمومیت بیشتری پیدا کرده و به همین مقدار ما  از مسیر درست بررسی مسائل فاصله گرفته‌ایم.

سلاح‌ورزی اظهار داشت: در نظر داشتن و درک این نکته‌ی اساسی که «جلسه به چه منظوری برگزار می‌شود؟» می‌تواند ما را در مسیر دوری از نگاه «فرمالیته» و نزدیکی به نگاه «کاربردی» یاری کند و به نتیجه برساند.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد خاطرنشان کرد: امیدواریم در همه‌ی حیطه‌ها بتوانیم «جلسه برای راهکار» را جایگزین «جلسه برای جلسه» کنیم تا آغازی برای اصلاح رویه‌های نه چندان مناسب گذشته و شکل‌گیری ساختارهای درست و مناسب آینده باشد.

 

 

 

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا