یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مديركل راهداري و حمل‌ونقل جاده‌اي لرستان گفت: در ايام نوروز 97 نرخ جابجايي مسافر تغيير نمي‌كند و پيش‌فروش بليت‌هاي نوروزي از 17 اسفندماه آغاز خواهد شد.
نرخ جابجايي مسافر در ايام نوروز 97 تغيير نخواهد كردبه گزارش یافته، عباس شرفي اظهار داشت: با توجه به اعلام دفتر حمل و نقل مسافر سازمان راهداري و حمل و نقل جاده‌اي و به منظور رعايت حال مسافران نوروزي با هماهنگي‌ انجمن‌هاي صنفي حمل و نقل مسافر و رانندگان، در نوروز 97 همراه با سراسر كشور تغيير و افزايشي در نرخ جابجايي مسافر در استان لرستان نخواهيم داشت.
شرفي افزود: با توجه به اجراي طرح نوروزي 97 از 23 اسفندماه سال جاري و به منظور ايجاد فرصت مناسب براي مسافران جهت برنامه‌ريزي و ترويج فرهنگ سفر، پيش‌فروش بليت‌هاي نوروزي از 17 اسفندماه آغاز مي‌گردد و هم‌استاني‌هاي عزيز مي‌توانند با مراجعه حضوري به دفاتر شركت‌هاي مسافربري و يا سايت‌هاي اين شركت‌ها نسبت به تهيه بليت اقدام نمايند.
وي با بيان اينكه يك‌هزار و 299 دستگاه اتوبوس، ميني‌بوس و سواري کرایه در بخش حمل و نقل عمومي آماده خدمت‌رساني به مسافران نوروزي هستند، اظهار كرد: در حال حاضر 38 شركت اتوبوسراني در استان لرستان فعال هستند كه با ظرفيت 243 دستگاه اتوبوس با ميانگين عمر 6.45 سال به استقبال طرح نوروزي مي‌روند.
مديركل راهداري و حمل و نقل جاده‌اي لرستان با اشاره به اينكه ناوگان اتوبوسي لرستان جزو جوانترين ناوگان كشور است، خاطرنشان كرد: كشيك‌هاي نظارتي اين اداره كل همزمان با آغاز طرح نوروزي از 25 اسفند ماه جاري تا 15 فروردين سال 1397 با همكاري ادارات كل صنعت، معدن و تجارت و تعزيرات حكومتي لرستان در سطح استان فعال و بر كيفيت خدمات‌رساني و نرخ جابجايي مسافران نوروزي نظارت دقيق خواهند داشت.

خبر: رضا عبدی

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا