یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیرکل حفاظت محیط‌زیست استان لرستان از انتخاب 8 واحد صنعتی و خدماتی لرستان به‌عنوان واحدهای سبز کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری یافته، مهرداد فتحی بیرانوند با بیان این خبر، افزود: این واحدها در نوزدهمین همایش ملی واحدهای صنعتی و خدماتی سبز که با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت برگزار شد، در کنار ۶۷ واحد صنعتی سبز و ۲۲ واحد خدماتی سبز کشور انتخاب و معرفی شدند.
فتحی بیرانوند گفت: سیمان دورود، پتروشیمی لرستان، کارخانه شیر پگاه لرستان، تلمبه‌خانه‌های آسار، تنگ فنی و پل بابا حسین متعلق به شرکت ملی نفت به‌عنوان واحدهای برگزیده سبز و نیز شرکت رزین سازان و تلمبه‌خانه برد اسپی به‌عنوان واحدهای صنعتی و خدماتی قابل‌تقدیر ازجمله واحدهایی بودند که در همایش ملی واحدهای صنعتی و خدماتی سبز کشور معرفی و تجلیل شدند.
وی افزود:  97 واحد از بين 312 واحد داوطلب به مرحله نهايي رسيده و افتخار كسب عنوان واحد سبز صنعتي و يا خدماتي را حائز شدند.
قابل به ذکر است، نوزدهمین همایش ملی واحدهای صنعتی و خدماتی سبز به‌منظور تشویق واحدهای صنعتی و خدماتی که در راستای حفظ محیط‌زیست اقدامات برجسته‌ای انجام داده‌اند و همچنین ترویج فرهنگ زیست‌محیطی در بین واحدهای صنعتی و خدماتی کشور و انتقال تجارب مدیران موفق در زمینه کنترل و کاهش آلاینده‌های زیست‌محیطی در سازمان حفاظت محیط‌زیست برگزار شد.



خبر: نبی حسنوند

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا