یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نماینده الیگودرز گفت: امروز در الیگودرز روند رو به رشدی آغاز شده است که برای تداوم آن نیازمند تلاش مدیران و همدلی بیشتر هستیم.
به گزارش یافته، محمد خدابخشی در حاشیه سفر استاندار به الیگودرز به خبرنگار ما گفت: متأسفانه یکی از مشکلات الیگودرز نبود زیرساخت‌های مناسب است و اگر در سه دهه اخیر به آن‌ها توجه می‌شد امروز شاهد تغییرات و توسعه و پیشرفت خوبی بودیم.
وی با اشاره به نتایج سفرهای مدیران ارشد کشور و حتی استان به شهرستان الیگودرز گفت: خوشبختانه سفرهایی که در یک سال اخیر تدارک دیده شده است موجب گردید مسؤولین کشور با عمق محرومیت در این شهرستان بیشتر آشنا شده و برای نگاه‌های خود حساب ویژه‌ای برای الیگودرز باز نمایند.
خدابخشی افزود: در جلساتی که با استاندار لرستان داشته‌ایم مطالبات جدی و به‌حق مردم شهرستان الیگودرز را مطرح و امروز هم دومین سفر رسمی وی به همراه جمعی از مدیران استان رقم خورد و قطعاً این سفر هم مایه خیر و برکت برای مردم خواهد شد.
نماینده الیگودرز افزود: تمامی سفرهای مسؤولین کشوری و استانی به شهرستان الیگودرز نتایج خوبی داشته که بعضاً اجرایی شده و برخی از آن‌ها برای اینکه به نتیجه برسند نیاز به زمان دارد.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه افزود: به‌رغم اینکه کشور دچار مشکلات اقتصادی فراوانی هست اما در یک سال گذشته اقدامات زیر بنایی تأثیرگذاری در الیگودرز رقم خورده است که بارزترین آن‌ها در حوزه بهداشت و درمان می‌باشد که همین اقدامات شهرستان الیگودرز را به قطب درمانی شرق لرستان تبدیل ساخت و امروز بیمارانی از استان‌های هم‌جوار برای مداوا به مراکز درمانی الیگودرز عزیمت می‌کنند.
وی افزود: به‌رغم اقدامات صورت گرفته با این حال مردم مطالبات به‌حقی دارند و شهرستان نیز با کمبودهایی مواجه است که برای تحقق خواسته‌ها همچنان تلاش خواهیم نمود.
شایان ذکر است صبح امروز استاندار لرستان به همراه چند تن از مدیران و مسوولان استانی جهت بازدید از نیروگاه و سد رودبار، پروژه دام‌پروری ۲ هزار رأسی صباپگاه، سد حوضیان و پروژه پمپاژ پایاب آن و... وارد شهرستان الیگودرز شد.
سید موسی خادمی پس از حضور در گلزار شهدا و ادای احترام به مقام شامخ آن‌ها، در منزل شهیدان موسوی حضور یافت و با خانواده آن‌ها دیدار کرد.
 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا