یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

اعضای شورای شهر "کربلا" جهت بازدید از لرستان و مجتمع کشت و صنعت این استان وارد خرم‌آباد شدند.
به گزارش روابط عمومی استانداری لرستان، اعضای شورای شهر کربلا که جهت بازدید از استان لرستان و مجتمع کشت و صنعت با دعوت "عبدالله الحی" سرمایه‌گذار عربستانی کشت و صنعت به ایران سفر کرده بودند، روز دوشنبه 19 بهمن‌ماه در خرم‌آباد برای بررسی راه‌های افزایش سطح همکاری‌های دو استان با استاندار لرستان دیدار و گفت‌وگو کردند.
استاندار لرستان در این نشست با اشاره به اشتراکات عمیق فرهنگی، اجتماعی، مذهبی و مبادلات اقتصادی بین ایران و کشور دوست و همسایه عراق، بر اعلام آمادگی جمهوری اسلامی ایران و بخصوص استان لرستان جهت بالا بردن سطح روابط تجاری با کشور عراق و استان کربلا تأکید کرد.
"هوشنگ بازوند" افزود: خوشبختانه هم اکنون کشور عراق به‌عنوان کشوری آزاد، مستقل و مسلمان دارای روابطی مستحکم و استراتژیک با ایران اسلامی است و این فرصتی برای نزدیکی بیش از پیش ملت‌های دو کشور است.
استاندار لرستان همچنین به توانمندی‌های لرستان در حوزه‌های مختلف کشاورزی، فنی و مهندسی و تاريخي اشاره کرد و گفت: لرستان آمادگی کامل دارد در بخش‌های مختلف و خصوصاً در جهت صدور محصولات خود به استان کربلا این پتانسیل را دارد تا حجم زیادی از محصولات مورد نیاز این استان را تامین و به آنان ارائه دهد.
همچنین در طی این مذاکرات مقرر شد سفر هیات تجاری و اتاق بازرگانی استان به همراه استاندار لرستان به کربلا و بلعکس صورت گیرد.

به منظور گسترش همکاری، اعضای شورای شهر کربلا از لرستان دیدن کردند
 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا