یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

تله‌فیلم جدید فیلمساز خرم‌آبادی به تهیه کنندگی فرج‌الله سلحشور در مشهد مقدس کلید خورد.
فرج‌الله سلحشور تهيه‌كننده فيلم جديد كارگردان خرم‌آبادي شد به گزارش زوابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، سید غلامرضا نعمت‌پور از ساخت فیلم داستانی خود در مشهد خبر داد و گفت‌: این فیلم در عید سعید فطر کلید خورد و یکی از فیلم‌های مجموعه «قصه‌های خدا» است که از اتفاقات واقعی که بین مردم رواج داشته ساخته شده‌اند.
وي با بيان اين كه هر قسمت اين تله‌فيلم به صورت مستقل توسط یک کارگردان تولید خواهد شد، افزود: تم اصلی فیلم‌های این مجموعه در چهار محور عبرت‌آموز، اعتقادی، خدامحوری و جذابیت است‌.
نعمت‌پور افزود: این مجموعه با مشارکت، معاونت بسیج فرهنگی اجتماعی ساخته شده که تهیه کنندگی آن را فرج‌الله سلحشور بر عهده دارد و جمال شورجه به عنوان مشاور کارگردان در کنار کارگردان‌های این اپیزودها قرار دارد و تدوینگری این فیلم را آقای زند‌باف انجام می‌دهد که سایر عوامل پشت صحنه در هر اپیزود تغییر پیدا می‌کنند.
وي اضافه کرد‌: لوکیشن‌های مختلفی از حرم امام رضا(ع) در مشهد تا شهرک سینمای غزالی را در این مجموعه مشاهده خواهد شد.
عوامل این فیلم عبارتند از‌: نویسنده علی نصیری‌پور‌، کارگردان سید غلامرضا نعمت‌پور، جمال شورجه مشاور کاردان، ناصر رویین‌تن مجری طرح،  علی عظیم‌زاده تصویربردار، محسن طیبی صدابردار ، سعید سرابی طراح صحنه، نسرین دادگر طراح لباس، محمد قلی‌نژاد طراح گریم، علی فلاح تدارکات، علی سیدی عکاس، کوروش‌زاده منشی صحنه، علی‌رضا سنایی دستیار کارگردان و فرج‌الله سلحشور تهیه کننده‌.
 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا