یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

گودرز كريمي‌فر مدیر کل آموزش و پرورش لرستان با صدور حكمي، سرپرست آموزش و پرورش منطقه كوهناني را منصوب كرد.
به گزارش روابط عمومي آموزش و پرورش لرستان، معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش و پرورش لرستان در مراسم معارفه سرپرست جدید آموزش و پرورش منطقه کوهنانی گفت: برنامه‌محوری و پژوهش‌مداری دو رویکرد محوری آموزش و پرورش لرستان هستند.
فرید بهرامی افزود‌: مدیر کل آموزش و پرورش لرستان با اولویت سیاست‌های پنج‌گانه مقام عالی وزارت که بر اساس سند تحول بنیادین مورد تایید مقام معظم رهبری و مسوولین نظام قرار گرفته است‌، تلاش می‌کند تا آموزش و پرورش را در ریل اصلی خود قرار داده و با برنامه‌ریزی منسجم علمی و کارشناسی مسیر پیشرفت و توسعه دستگاه تعلیم و تربیت را تسهیل کند‌.
وی خاطر‌نشان کرد‌: در سایه این نگاه راهبردی توفیقات بسیار خوبی حاصل شده و ضرورت دارد تا مناطق و شهرستان‌ها هم این نگاه علمی و برنامه محور را در دستور کار خود قرار دهند‌.
بهرامی با تاكيد بر اين كه آموزش و پرورش باید به دور از حواشی اداره شود، گفت‌‌: باید با درایت و هوشمندی از امکانات موجود بیش‌ترین مهرشاد امرايي سرپرست آموزش و پرورش كوهنانيبهره را برد‌.
بخشدار منطقه کوهنانی هم جایگاه آموزش و پرورش را در توسعه و پیشرفت جامعه مهم و تاثیر‌گذار خواند و گفت‌: آموزش و پرورش باید رسالت خود را در آگاه کردن اقشار جامعه و توسعه و پیشرفت همه جانبه کشور به خوبی انجام دهد‌.
فيروز يارمحمدي از آمادگی بخشداری برای تعامل سازنده با آموزش و پرورش خبر داد و گفت‌: باید با همدلی و هم‌افزایی به دنبال ارتقای دانش و تربیت در منطقه بو‌د.
در ادامه این مراسم از زحمات "حمزه فیضی‌پور" مدیر سابق آموزش و پرورش كوهناني تقدير شد و "مهرشاد امرایی" به عنوان سرپرست جدید آموزش و پرورش منطقه کوهنانی معارفه گرديد. 
امرایی که دانشجوی دکترای شیمی است در طول 24 سال خدمت در آموزش و پرورش در سمت‌های دبیری و مدیری آموزشگاه‌ها انجام وظیفه کرده است‌. وي هم‌چنین عضو ستاد فناوری نانوی کشور نيز هست.
 

سرپرست حراست اداره کل دامپزشکی لرستان منصوب شد

به گزارش روابط عمومي دامپزشكي لرستان، طی حکمی از سوی ابراهيم توكلي مدیر کل دامپزشکی استان لرستان، "سید صحبت‌الله حیات‌الغیت" به عنوان سرپرست حراست اداره کل دامپزشکی استان لرستان منصوب گردید.

 همچنین از زحمات "علی دارایی" مسوول پيشين حراست تقدیر به عمل آمد‌.



نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا