یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: رسانه‌ها با فعالیت سنجیده و دقیق، موجب تحقق حماسه سیاسی در عرصه انتخابات هستند.

به گزارش يافته، حجت‌الاسلام "علی اسماعیلیان" با تأکید بر نقش فعال رسانه‌ها در تحقق حماسه سیاسی، اظهار کرد: رسانه‌ها با فعالیت دقیق و سنجیده و جلوگیری از تبلیغات کاذب و غیر مفید به عرصه انتخابات جلوگیری کنند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان یاد‌آور شد توجه و الزام به رعایت دیدگاه مقام معظم رهبری در خصوص وظیفه رسانه‌ها در زمان انتخابات که به طور جامع و مشخص در دو عنوان باید و نباید‌ها ارایه شده است از جمله بایدها می‌توان به "داشتن حسن ظن تشویق مردم به انتخاب اصلح، افزایش سطح آگاهی و تحلیل مردم‌، رعایت حریم خصوصی افراد و ...) و نبایدها به "عدم کمک به خواست دشمن، پرهیز از هوچی‌گری و جنجال‌آفرینی، دوری از متهم کردن افراد و نظام، عدم تضعیف نقاط برجسته ملت‌، دلسرد نکردن مردم‌، پرهیز از اختلاف و کدورت" اشاره کرد.

وی افزود: رسانه‌ها باید با توجه به منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر پرهیز از متشنج کردن فضای انتخابات، و با تکیه بر رسالت اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی، فضای سیاسی جامعه و فضای فکری مردم را برای شرکت در انتخابات آماده سازند.

اسماعیلیان اظهار داشت: رسانه‌ها با فعالیت خود در زمینه‌سازی برای انتخابات، اهمیت حضور مردمی و آماده‌سازی آنها برای شرکت و فعالیت در صحنه‌های سیاسی نقش زیادی دارند.

وی با اشاره به این که در این حماسه باید با تمام توان به میدان آمده و با ایجاد آرامش و امید‌آفرینی‌، مردم را آگاهانه و با بصیرت در تداوم بخشی به این نظام و خلق حماسه کمک کنیم.

 

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا