یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدير جديد حراست دانشگاه لرستان منصوب شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی لرستان، در مراسمی كه دوشنبه 4 خردادماه با حضور دکتر داريوش سلیمی مشاور وزیر و رئیس مرکز حراست وزارت علوم، حجت‌الاسلام سيد اسماعيل حسینی مسوول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌های استان لرستان و جمعی از مدیران و مسوولین استانی و دانشگاه لرستان برگزار شد، مسوول جديد حراست دانشگاه لرستان معرفي شد.
بر اساس حکم صادره از سوی داريوش سلیمی رئیس مرکز حراست وزارت علوم مهندس "اکبر چراغی" به عنوان مسوول حراست دانشگاه لرستان منصوب گردید.
در این مراسم دکتر خسرو عزیزی ریاست دانشگاه لرستان از زحمات 4 ساله "امير اکبری" مدير قبلي حراست دانشگاه تقدير و تشكر كرد. اكبري نيز به عنوان معاون مركز آموزش عالي شهرستان كوهدشت منصوب گرديد.
 مراسم توديع و معارفه مدیر حراست دانشگاه لرستان انجام شد

 

۴۳ عضو هیات علمی جدید به ظرفیت دانشگاه لرستان افزوده می‌شود

معاون آموزش دانشگاه لرستان گفت: ۴۳ عضو هیات علمی جدید به ظرفیت دانشگاه لرستان افزوده می‌شود.

اسحان رشیدیان گفت: دانشگاه لرستان در حال حاضر دارای 254 نفر عضو هیات علمی و 74 نفر بورس تخصصی هیات علمی است که 43 نفر از آنها در سال آخر تحصیل خود در مقطع دکترا هستند و به زودی به جمع اعضای هیات علمی این دانشگاه اضافه می‌شوند.

وی با بیان این که سیاست وزارت علوم مبتنی بر این است که ظرفیت بورسیه را تنها به رشته هایی که تعداد دانش آموخته های آنها اندک است اختصاص دهد نه این که بورسیه را به طور کامل متوقف کند، افزود: بنابر تصمیم وزارت علوم دانشگاهها می توانند برای جذب اساتید مورد نیاز به جای فراخوان بورسیه با مجوز هیات امناء نسبت به جذب دانش آموختگان به صورت پیمانی اقدام کنند.

دكتر رشيديان با اشاره به این که با توجه به تغییر سیاست‌های وزارت علوم پذیرش دانشجوی بورسیه در سال 94 بسیار محدود شده است، گفت: محدودیتی برای جذب دانش‌آموخته پیمانی نداریم و می‌توانیم از این شیوه برای جذب اساتید مورد نیاز استفاده کنیم.


 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا