یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی الیگودرز گفت: همایش فرهنگی هنری «هی‌جار» با هدف تقویت و نگه‌داشت فرهنگ اقوام روز جمعه 18 اردی‌بهشت در روستای "برم" الیگودرز برگزار می‌شود.
حبیب جمشیدی با اشاره به تشکیل جلسه‌ی هماهنگی برگزاری همایش فرهنگی هنری «هی‌جار» در دفتر فرماندار شهرستان الیگودرز گفت: بنا بر مصوبات این جلسه مقرر شد همایش فرهنگی هنری «هی جار» با هدف تقویت و نگه‌داشت فرهنگ اقوام روز جمعه 18 اردیبهشت از ساعت 16 تا 19 در روستای "برم" الیگودرز برگزار شود.
وي افزود: در این جلسه ولی‌اله میرزایی‌اصل فرماندار الیگورز تاکید داشتند که تقویت و نگه‌داشت فرهنگ اقوام و به وی‍ژه قوم لر که دارای گذشته‌ای پربار و قابل افتخار است، امر واجبی است که پرداختن به آن می‌تواند مانع اشاعه‌ی بسیاری از ضد فرهنگ‌ها و ناهنجاری‌های اجتماعی به‌ویژه در میان جوانان و نوجوانان شود؛ لذا با توجه به حضور میهمانان و هنرمندان سایر شهرها و استان‌ها، این همایش باید با نظم کامل برگزار شود تا هیچ گونه نارسایی و ناهنجاری در این همایش راه پیدا نکند.
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی الیگودرز بيان داشت: این همایش با حضور هنرمندان شاخص لر و اجرای برنامه‌های متنوع با همکاری اداره‌ی فرهنگ و ارشاد اسلامی و مردم فرهنگ دوست روستای برم، روز جمعه 18 اردی‌بهشت‌ماه از ساعت 16 تا 19 در این روستا برگزار خواهد شد.
جمشیدی افزود: روستای برم در بخش مرکزی از توابع شهرستان الیگودر در 15 کیلومتری جنوب غربی الیگودرز ودر مسیر شهر شول‌آباد قرار دارد.
 
چهارمین همایش فرهنگی هنری «هی جار» در الیگودرز برگزار می‌شود
خبر: عبدالرضا قاسمی

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا