یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان گفت: نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌های غرب کشور به میزبانی استان لرستان برگزار می شود.
شرايط شركت در جشنواره مطبوعات غرب کشور به ميزباني لرستان/ نويسندگان يافته آثار خود را انتخاب و ارسال كنندبه گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، "ماشاءالله امان‌الهی‌بهاروند" به برگزاری جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌های غرب کشور در لرستان اشاره کرد و اظهار داشت: هشتمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌های غرب کشور با میزبانی استان لرستان در اواخر اردی‌بهشت‌ماه یا اوایل خرداد برگزار خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه در این جشنواره استان‌های همدان، کرمانشاه، ایلام، کردستان و لرستان حضور دارند بیان داشت: هشتمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری های غرب کشور در ۱۰ رشته مختلف شامل  تیتر، خبر، مصاحبه، مقاله، سرمقاله یا یادداشت، طراحی یا صفحه آرایی، عکس، گزارش، طنز مکتوب و طنز تصویری برگزاری می‌شود.
معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان افزود: در کنار این جشنواره نمایشگاهی از آثار مطبوعات و خبرگزاری‌های غرب کشور برپا خواهد شد که در این نمایشگاه علاقه‌مندان آثار خود را در غرفه‌هایی به نمایش در می‌آورند.
بهاروند افزود: برگزاری کارگاه‌های آموزشی، نشست‌های تخصصی در حوزه خبر و رسانه و حضور کارشناسان و مسوولین کشوری از جمله معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد برنامه‌هایی است که در حاشیه نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌های غرب کشور برگزار می‌شود.
وی با بیان این که فراخوان جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌های غرب کشور به صورت مکتوب به استان‌های شرکت کننده فرستاده شده است عنوان کرد: در خصوص نحوه شرکت علاقه‌مندان در این جشنواره انعکاس خبری خوبی صورت گرفته است با این حال از نشریات و خبرگزاری‌های استان می‌خواهیم اطلاع رسانی بیشتری در این مورد داشته باشند.
برنامه‎های فرهنگی هنری دهه مبارک فجر لرستان اعلام شد - یافتهمعاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان ابراز امیدواری کرد که با حضور اکثریت افراد فعال در حوزه خبر برای شرکت در جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌های غرب کشور شاهد برگزاری جشنواره‌ای پر رونق و پر مخاطب در لرستان باشیم.
بهاروند با اشاره به این که این جشنواره حدود سه سال است به صورت منطقه‌ای برگزار نشده است اظهار داشت: تمام تلاش خود را برای برپایی جشنواره‌ای با کیفیت به کار خواهیم گرفت که امیدواریم فعالیتی خوب در حوزه مطبوعات و خبرگزاری‌ها در استان رخ دهد.
وی با یادآوری اینکه در هر بخش مسابقه سه نفر به عنوان برگزیده انتخاب خواهند شد افزود: به برگزیدگان بخش‌های مختلف به برگزیدگان بخش‌های مختلف جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌های غرب کشور لوح تقدیر، تندیس و هدایای نقدی پرداخت خواهد شد.
علاقه‌مندان می توانند برای شرکت در این جشنواره و کسب اطلاعات بیشتر به آدرس زیر مراجعه نمایند:

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا