یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فريد رحمتي معاونت هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي لرستانجشن اردی‌بهشت تئاتر لرستان 17 اردی‌بهشت با حضور هنرمندان تئاتر استان در تالار شهید آوینی مجتمع فرهنگی هنری ارشاد خرم‌آباد برگزار می‌شود‌.
به گزارش يافته، معاونت هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي لرستان با اعلام این خبر گفت‌: اردی‌بهشت تئاتر هر ساله در سراسر کشور به منظور گرامی‌داشت هنر تئاتر و پاسداشت و تجلیل از هنرمندان جوان و پیشکسوت و ارزیابی عملکرد یک ساله هنرهای نمایش در استان لرستان برگزار می‌شود.
فرید رحمتی افزود: در این مراسم از 4 هنرمند فعال تئاتر استان و همچنین چند پیشکسوت و حامی تئاتر تقدیر و تجلیل به عمل خواهد آمد‌.
وي ادامه داد: برگزاری کارگاه نمایشنامه‌نویسی و حضور هنرمندان شاخص تئاتر کشور از برنامه‌های جنبی این مراسم است.
معاونت هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: علاوه بر تقدیر از فعالان‌، پیشکسوتان و حامیان تئاتر‌، پیام روز جهانی تئاتر و همچنین پیام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به همین مناسبت هم قرائت خواهد شد‌.
لازم به ذکر است که مسوولین استانی نیز در این مراسم حضور خواهند داشت‌.
                            
لرستان در ارزیابی روابط عمومی های وزارت ارشاد حائز رتبه برتر شد
روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان موفق به کسب عنوان پایگاه اطلاع‌رسانی برتر در میان روابط عمومی‌های وزارت ارشاد شد.
در ارزیابی‌های سالانه روابط عمومی‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان حائز رتبه دوم در زمینه به روز‌رسانی و کیفیت فعالیت پایگاه اطلاع‌رسانی این اداره کل شد.
روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در ارزیابی مربوط به سال ۹۳ روابط عمومی‌های این وزارتخانه موفق به کسب ۹۸.۵ امتیاز از مجموع ۱۰۰ امتیاز شد و در رتبه دوم کشور قرار گرفت.
شاخص‌هایی مانند میزان مشارکت خبری اعم از تولید خبر و گزارش تصویری، تعامل با مخاطبان، تبلیغات و اطلاع‌رسانی، ارائه خدمات الکترونیکی بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی این اداره کل و امکانات جانبی سایت از شاخص‌های ارزیابی صورت گرفته بوده است.
در این ارزیابی روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان موفق به کسب امتیاز عالی در میان ۳۱ استان کشور و حائز رتبه برتر شد.
روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان در طول 7 سال گذشته توانسته عنوان خود را در زمینه اطلاع‌رسانی در میان روابط عمومی‌های ادارات کل ارشاد سراسر کشور بین رتبه اول تا دوم حفظ کند.
 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا