یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر آموزش و پرورش لرستان گفت‌: آموزش و پرورش لرستان طی  16 روز فعالیت با 100 هزار و 220 مسافر در قالب 29 هزار و 402 خانوار به ایسنگاه آخر رسید.
گودرز كريمي‌فر مدير كل آموزش و پرورش لرستانبه گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش لرستان، گودرز کریمی‌فر افزود‌: 6 کمیته در ستاد اجرایی خدمات سفر آموزش و پرورش فعالیت داشت که با هدف تامین امکانات مورد نیاز و تکریم مسافران نوروزی کار خود را به صورت شبانه‌روزی انجام دادند‌.
وی به تجهیز قریب به 2 هزار اتاق در 200 آموزشگاه استان اشاره کرد و گفت‌: با همکاری و مساعدت وزارت آموزش و پرورش و استانداری لرستان بسیاری از اتاق‌ها ارتقاء یافت و از درجه‌های 2 و 3 به درجه يك تغییر پیدا کرد‌.
کریمی‌فر سهم آموزش و پرورش را در اسکان مسافران نوروزی بسیار مهم و اساسی برشمرد و گفت‌: در بین دستگاه‌های ذی‌ربط در پذیرش و اسکان مسافران نوروزی، آموزش و پرورش عنوان دستگاه برتر را به خود اختصاص داد‌.
وی خاطر‌نشان کرد‌: کمیته اطلاع‌رسانی و روابط عمومی هم حضور بسیار خوبی داشت و آمار و عملکرد ستادهای اجرایی را به گروه‌های هدف اطلاع‌رسانی می‌کرد‌.
کریمی‌فر در ادامه به عملکرد فعالانه کمیته‌های حراست‌، ارزیابی عملکرد و پشتیبانی اشاره کرد و گفت‌: به منظور خدمات‌رسانی مطلوب به مسافران نوروزی نظارت مستمر بر کار شهرستان‌ها و مراکز اسکان وجود داشت و در مجموع بازخورد این فعالیت و تلاش شبانه‌روزی 450 نفر از عوامل اجرایی رضایت خاطر مسافران بود که در نوع خود هم کم‌نظیر بود.
وی خاطر‌نشان کرد‌: بر اساس اعلام سامانه اسکان و همانند سال قبل، نواحی دو و یک شهرستان خرم‌آباد‌، بروجرد و پلدختر به ترتیب بالاترین آمار پذیرش و اسکان مسافرین نوروزی را داشتند‌.
قابل ذكر است سال گذشته ستاد اجرایی خدمات سفر آموزش و پرورش لرستان ميزبان 107 هزار و 384 مسافر در قالب 17 هزار و 485 خانوار و 187 هزار و 749 نفر روز بود‌.
 
بازدید از قلعه فلکالافلاک از مرز 120 هزار گذشت    
مدیر پایگاه میراث فرهنگی محوطه فلک‎الافلاک از بازدید بیش از 120 هزاری این بنای تاریخی خبر داد.
احمد نصراللهی در گفت‎وگو با خبرنگار ايسنا، بیان کرد: امسال ورود گردشگران به استان رشد چشم‌گیری داشته و بیش‌ترین بازدید نیز از قلعه فلک‎الافلاک صورت گرفت.
وی اضافه کرد: طبق آمار تا روز 12 فروردین بیش از 111 هزار نفر از این بنای تاریخی و موزه‎های آن بازدید کردند که در روزهای سیزدهم و چهاردهم بازدید از موزه‎ها رایگان بود و تقریباً طبق آمار 10 هزار نفر بوده است.
نصراللهی ادامه داد: تا کنون جمع‎بندی نهایی صورت نگرفته اما پیش‎بینی می‎شود بازدید از موزه امسال نسبت به سال گذشته 23 درصد بیش‌تر بوده است.
مدیر پایگاه میراث فرهنگی محوطه فلک‎الافلاک افزود: افراد بازدید کننده در ورودی قلعه با تهیه 3 بلیط بازدید از موزه مردم‎شناسی، باستان‎شناسی و خود قلعه از آن دیدن می‎کردند و آمار بازدیدها از میزان بلیط‎های فروخته شده محاسبه شده است.
 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا