یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

کریمی فر مدیرکل آموزش و پرورش لرستانمدیرکل آموزش و پرورش لرستان گفت: از ابتدای تعطیلات نوروزی تا ساعت 24 هفتم فروردین‌ماه 65 هزار و 432 مسافر در قالب 18 هزار و 770 خانوار در ستادهای اجرایی خدمات سفر آموزش و پرورش لرستان پذیرش شدند.
به گزارش خبرنگار روابط عمومی آموزش و پرورش لرستان، گودرز کریمی‌فر در خصوص آمار اختصاصی 24 ساعت اخیر گفت: 6 هزار و 840مسافر در قالب 2 هزار و 170 خانوار مربوط به پذیرش ستادهای اسکان در 24 ساعت اخیر بوده است.
وی به تلاش شبانه روزی 450 نفر از عوامل اجرایی ستادهای اجرایی خدمات سفر آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: تمام تلاش ما فراهم کردن رفاه مهمانان نوروزی بوده و در این راستا از تمام بضاعت و ظرفیت استفاده کرده‌ایم.
کریمی‌فر به رشد 40 درصدی آمار مهمانان نوروزی در مقایسه با سال گذشته اشاره کرد و گفت: افزایش ضریب ماندگاری مسافران نوروزی هم در مقایسه با سال گذشته تقریباً دو برابر شده است. کریمی‌فر به نظارت مستمر بر ستادها و مراکز اسکان مسافران نوروزی اشاره کرد و گفت: نحوه خدمات‌رسانی به مسافران توسط کارشناسان این اداره کل به صورت محسوس و نامحسوس مورد ارزیابی قرار می‌گیرد و خوشبختانه تاکنون مورد خاصی در مورد نقض مقررات  مشاهده نشده است.


نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا