یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

کنسرت گروه موسیقی "زاگرسیان ایران زمین" در تهران و خرم‌آباد برگزار مي‌شود.
به گزارش یافته، داریوش نظری خواننده و نغمه‌پرداز لرستانی به همراه گروه موسیقی "زاگرسیان ایران‌زمین" در تدارک برگزاری کنسرت بزرگ لری در تهران و خرم‌آباد است.
"نظری" خواننده و سرپرست گروه موسیقی "زاگرسیان ایران‌زمین" در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار یافته، با اعلام این‌که کنسرت‌ها، اردیبهشت‌ماه در تهران و خردادماه در خرم‌آباد برگزار خواهد شد افزود: در تدارک برگزاری این برنامه در تالار وحدت تهران یا یکی دیگر از تالارهای بزرگ پایتخت با گنجایش بیش از 1000 نفر هستیم و  درخرم آباد هم در سالن بزرگی میزبان علاقه‌مندان به موسیقی اصیل زاگرس خواهیم بود.
وي افرود: همان‌گونه که در مراسم سالگرد شهردار فقید خرم آباد قول داده بودم، این کنسرت‌ها برای یادمان علی‌محمد ساکی شهردار سابق خرم‌آباد(وفات 22 خرداد 1373) و رضا سقایی(وفات 27 تير 1389) دو بزرگ‌مرد لرستانی برگزار خواهد شد.
"نظری" در باره علت انتخاب پایتخت برای اجرای کنسرت اظهار داشت: هدف ما از برگزاری این کنسرت در تهران، آشنایی جوانان ایران‌زمین و به خصوص لرستانی‌ها با این دو فرهیخته لرستانی است.
سرپرست گروه موسیقی "زاگرسیان ایران‌زمین" با اشاره به این که برگزاری کنسرت‌ها با حضور گروه رقص‌های آیینی لرستان همراه خواهد بود، افزود: بلیط‌های این کنسرت‌ها از طریق سایت ایران‌‌کنسرت به نشاني  iranconcert.com  و باجه‌های مختلف در تهران و خرم‌آباد در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

کنسرت گروه موسیقی زاگرسیان ایران زمین

عبدالرضا قاسمی / تهران

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا