یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر آموزش و پرورش لرستان گفت‌: 23 هزار و 600 مسافر در 4روز نخست تعطیلات نوروزی در قالب ر هزار و 600 گودرز كريمي‌فر مدير كل آموزش و پرورش لرستانخانوار لرستان را به عنوان مقصد گردشگری خود انتخاب کردند
به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش لرستان، گودرز کریمی‌فر افزود:  180 آموزشگاه در 10 شهرستان استان در قالب 1800 کلاس برای اسکان مسافران نوروزی از قبل آمده شده بود که با توجه به برودت هوا و بارندگی‌های چند روز گذشته و به خاطر رفاه حال مسافران نوروزی، بیش از 10 آموزشگاه در قالب 100 کلاس به ظرفیت اسکان اضافه گردید‌.
مدیر کل آموزش و پرورش لرستان در ادامه  سخنان خود گفت‌: در حال حاضر آموزش و پرورش نواحی یک و دو شهرستان خرم‌آباد و شهرستان بروجرد به ترتیب جایگاه اول تا سوم پذیرش و اسکان مسافران نوروزی را به خود اختصاص داده‌اند‌.
وی هم چنین به جایگاه اول آموزش و پرورش لرستان در غرب کشور و جایگاه دهم کشوری بعد از استان های فارس‌، خراسان رضوی‌، اصفهان‌، قم‌، یزد‌، خوزستان‌، هرمزگان‌، گیلان و مازندران اشاره کرد و گفت: لرستان پایتخت ژئوتوریسم کشور است و باید تلاش شود تا امکانات بیش‌تری برای اسکان و پذیرش مسافران نوروزی در نظر گرفته شود‌.
همچنين دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر آموزش و پرورش لرستان هم گفت‌: 50 نمازخانه مفروش مدارس هم برای مواقع اضطراری در نظر گرفته شده است  تا در صورت لزوم و ازدحام مسافران نوروزی استفاده شود‌.
نادر ساکی تاکید کرد: تمام تلاش دست‌اندرکاران ستادهای اجرایی خدمات سفر آموزش و پرورش معطوف به فراهم کردن شرایطی است که مسافران نوروزی با آرامش خاطر تعطیلات خود را با آرامش خاطر سپری کنند‌. 
وی ابراز امیدواری کرد با تعامل و همدلی مسوولین استان  زمینه خدمات‌رسانی بیشتری به مسافران نوروزی فراهم شود.
 
 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا