یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

هر شهید یک نهالآموزش و پرورش دلفان به مناسبت هفته درختکاری به یاد هر شهید گلگون کفن این شهرستان، یک نهال کاشت.
به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش لرستان، مدیر آموزش و پرورش شهرستان دلفان در این مراسم که با حضور کاکنان و دانش‌آموزان برگزار شد، گفت: به مناسبت هفته‌ی درختکاری طرح "هر شهید یک نهال" را در دستور کار قرار دادیم که با استقبال گسترده فرهنگیان همراه بود.
احمد کاظمی آرامش و آسایش کنونی جامعه را مدیون رشادت‌های شهدا و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس دانست و گفت: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و همچنین ترویج امر مقدس درختکاری، غرس نهال در دبیرستان شهید حسینی انجام گرفت.
وی با اعلام این که در این دبیرستان 20 اصله نهال به نام 20شهید کاشته شد، افزود: برای اولین‌بار در سطح شهرستان نورآباد این تعداد نهال با نام شهدا شناسنامه‌دار شدند.
کاظمی با بیان این که قداست شهدا موجب برکت و ماندگاری عمل خیر درختکاری خواهد بود، ابراز امیدواری کرد: اجرای طرح "هر شهید یک نهال" گامی مؤثر در راه ماندگاری نام و یاد شهدا باشد.
وی به اهمیت حفاظت و صیانت از محیط‌زیست اشاره کرد و گفت: با توجه به بحران آب و پدیده‌ی ریزگردها بر همگان واجب است از منابع‌طبیعی حفاظت کنند و به کودکان خود این مهم را آموزش دهند تا نسل آینده‌ی این سرزمین بیشتر از نسل قبل به محیط‌زیست توجه کند.




نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا