یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

 کورانی فر معاون توسعه مدیریت و منابع‌انسانی استانداری لرستان معاون توسعه مدیریت و منابع‌انسانی استانداری لرستان گفت: آموزش و پرورش باید در برنامه‌ریزی‌های خود بستر لازم را برای شکوفایی کشور فراهم آورد.
به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش لرستان، علی کورانی‌فر در مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره نوجوان سالم از منابع‌ انسانی به عنوان مهم‌ترین سرمایه‌ هر کشور نام برد و تأکید کرد: باید با اتکا به منابع انسانی متعهد، متخصص و کارآمد کشور را اداره کرد.
وی ادامه داد: آموزش‌و‌پرورش می‌تواند با استفاده از نیروی بالقوه جوانان و نوجوانان، پایه و اساس توسعه را در قسمت‌های مختلف شکل دهد.
کورانی‌فر ادامه داد: آموزش‌و‌پرورش باید در برنامه‌ریزی‌های خود به مؤلفه‌های چون؛ اعتماد به نیروهای صف در مدارس و  پیوند بین خانه‌و‌مدرسه توجه نمایند تا بتواند بستر لازم را برای شکوفایی کشور فراهم آورد.
وی خطاب به مدیران آموزشی بر توجه و ارتقاء کیفیت آموزش و تحقق اهداف آموزشی با همکاری و مشارکت معلمان تأکید کرد.
معلمان باید به جدیدترین یافته‌های تدریس مجهز شوند
معاون‌ توسعه‌ مدیریت ‌و ‌منابع‌انسانی استانداری ‌لرستان در ادامه خاطرنشان کرد: باید روش‌ها ‌و ‌فنون‌تدریس را به معلمان آموزش داد و آن‌ها را با جدیدترین یافته‌ها مجهز کرد.
کورانی‌فر اضافه کرد: تکالیف مورد توجه مدیران باید جهت دهنده و هدف دار باشد تا بتواند منجر به نتایج مطلوب و اثربخش در جامعه شود.
وی نقش مربیان تربیتی را در این راستا خطیر و سنگین قلمداد کرد و گفت: نظام آموزشی ما باید این توانمندی را در خود ایجاد کند که بتواند دانش‌آموزان را در برابر  آسیب‌های اجتماعی محافظت کند.
کورانی‌فر نگاه سیستمی را در آموزش و پرورش ضروری دانست و گفت: تغییر و تحولات خوبی در آموزش و پرورش صورت گرفته است که نشانه مدیریت برنامه‌محور؛ اندیشه‌ورز و پژوهش‌مدار این دستگاه عریض و طویل است.
وی گفت: نشاط و پویایی ایجاد شده در آموزش‌و پرورش را باید به حساب شناخت درست و نگاه جامع مدیریت این دستگاه از تغییر و تحولات و رسالت  آموزش و پرورش در دنیای معاصر دانست.
وی از مدیرکل آموزش‌و‌پرورش لرستان به خاطر توفیقات متعدد در عرصه‌های علمی و فناوری، فرهنگی و هنری تقدیر کرد و گفت: دانش‌آموزان هم باید به استعدادهای خود اعتماد کرده و در مسیر دستیابی به اهداف بلند و متعالی بکوشند.
 
کار در حوزه آسیب‌های اجتماعی باید گروهی باشدمعاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش‌و‌پرورش لرستان
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش‌ و‌ پرورش لرستان نیز به ارائه آماری از فعالیت‌های این معاونت اشاره کرد و گفت: جشنواره نوجوان سالم با هدف ترویج شیوه‌های زندگی سالم و پیش‌گیری از رفتارهای پرخطر، سوء مصرف مواد و آسیب‌های اجتماعی به منظور شناسایی، کشف، پرورش و رشد و شکوفایی استعدادهای هنری و افزایش مهارت و سطح آگاهی دانش‌آموزان در 350آموزشگاه لرستان برگزار شده است.
فرید بهرامی به برگزاری نشست‌ها و جلسات مشترک با برخی از دستگاه‌های اجرایی لرستان اشاره کرد و گفت: کار و فعالیت در حوزه آسیب‌های اجتماعی باید منسجم و گروهی باشد و کار جزیره‌ای و محدود نمی‌تواند اثرات مثبتی در پی داشته باشد.
وی خاطر نشان کرد: چهارمین جشنواره نوجوان سالم در قالب رشته‌های مختلف مقاله‌نویسی، فیلم، روزنامه‌دیواری، عکس و نقاشی برگزار شده و حدود دو هزار اثر به دبیرخانه‌ی این جشنواره رسیده است که داوران جشنواره 30اثر را به عنوان آثار برگزیده معرفی کردند.
 
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر لرستان باید جوانان را در برابر آسیب‌ها محافظت کنیم
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر لرستان هم در سخنانی به مأموریت‌های مهم این دستگاه در مراقبت از آسیب‌های اجتماعی اشاره کرد و گفت: باید تلاش کنیم تا جوانان و نوجوانان را در برابر آسیب‌های فراوانی که آن‌ها را تهدید می‌کند محافظت کنیم.
غلام‌رضا آقا‌میرزایی با تقدیر از عملکرد مطلوب آموزش و پرورش لرستان در پیش‌گیری از آسیب‌های اجتماعی گفت: آموزش و پرورش با ارائه کارهای فرهنگی و آموزشی توانسته است شناخت و آگاهی دانش‌آموزان را برای مقابله با خطرات احتمالی و پیبشگیری از آسیب‌های اجتماعی بالا برد.








نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا